اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اطلاعیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی هم‌زمان با سفر هیئت دولت

حفظ دستاوردهای انقلاب مطالبه بسیج دانشجویی از دولت است

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خراسان‌رضوی در اطلاعیه‌ای، ضمن استقبال از سفر استانی رئیس ‌جمهور به مشهد اعلام می‌دارد که حفظ دستاوردهای انقلاب مطالبه بسیج دانشجویی از دولت است.

حفظ دستاوردهای انقلاب مطالبه بسیج دانشجویی از دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این اطلاعیه آمده است: در سالی که توسط امام خامنه­­­ای مزین شده با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دور آخر سفرهای استانی ریاست جمهور از پایتخت معنوی کشور در روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: بسیج دانشجویی با توجه به رویه آرمانگرایی و مطالبه‌گری خود در راستای تبیین و عینیت بخشیدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی که متجلی شده در میراث گران‌بهای به‌ جای مانده از حضرت امام(ره) و مقام عظمای ولایت است، محقق‌ شدن عدالت متعالی و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را از جمله مطالبات خود می­داند که الحمدالله دولت­های اسلامی این آموزه­ها را سر­لوحه کار خود قرار داده­اند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در آستانه یک صدمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به پایتخت معنوی ایران، ضمن پاسداشت این حرکت انقلابی و برکاتی که این سفرها برای اقشار محروم داشته، دستگیری محرومان و رسیدگی به امورات اقشار ضعیف از نکات بارز این سفرها است.

ما دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، حضور در سایر عرصه­های فرهنگی، فکری و ورود به چالش­های نظام را مانند حضور در میدان­های جنگ، با تکیه بر هوشمندی، تلاش و توکل را وظیفه می­دانیم و خود را در همه حال سرباز اسلام و انقلاب و فرزند خمینی کبیر برمی­شمریم، بنابراین بر این اساس با توجه به احساس تکلیف در همه لحظات و حضور در همه میدان­های مورد نیاز انقلاب و آمادگی لازمه برای کمک به کارآمدسازی دولت و حضور در عرصه­های جهادی، عمرانی و آبادانی اعلام می­داریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ضمن دعوت از جامعه دانشگاهی برای استقبال از جناب آقای احمدی‌نژاد رئیس قوه مجریه، از درگاه ایزد منان عزت و توفیقات روزافزون را برای نظام و دولت اسلامی و تمام کسانی که در راه خدمت صادقانه به ملت شریف و پرافتخار کشور عزیزمان تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را خواستاریم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول