اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای دولت دهم دست‌نیافتنی است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سال پایانی دولت دهم با افتخار اعلام می‌کنیم که آنچه در دولت‌های نهم و دهم انجام شده ماندگار، تاریخی و دست‌نیافتنی است.

دستاوردهای دولت دهم دست‌نیافتنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی شنبه‌شب در مراسم تجلیل از خادمان سفرهای استانی در این استان در سالن اجتماعات بوعلی‎سینا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار داشت: بعد از گذشت هفت سال از شعار دولت عدالت‌محور، استان چهارمحال و بختیاری در شاخص‌های مختلف به میانگین کشوری رسیده یا در حال نزدیک شدن است.

وی چهارمحال و بختیاری را استانی با قابلیت‌های بالا و کم نظیر دانست و افزود: تا قبل از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد این استان از یک محرومیت خاص و قابل مشاهده‌ای رنج می‌برد و محرومیتی که در حال حاضر می‌بینیم نیز از ساختار قبلی استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دولت عدالت محور، استان چهارمحال و بختیاری در حال خارج شدن از محرومیت است.

عنابستانی تصریح کرد: امروزه سفرهای استانی یک الگوی تازه مدیریتی و یک الگوی تازه خدمت‎رسانی است که می‌توان آن را در دنیا گسترش داد.

وی به وجود هزار و 80 واحد صنعتی فعال در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ایجاد این تعداد واحد صنعتی، می‌توان در آینده‌ای نزدیک چهارمحال و بختیاری را به یکی از قطب‌های صنعتی در کشور تبدیل کرد.

عنابستانی با اشاره به هشت سفر رئیس‌جمهور به این استان، ادامه داد: اگر در طول هشت سال ریاست مدیران سابق فقط هشت وزیر به استان چهار محال و بختیاری می‌آمدند، این استان وضعیت فعلی را نداشت.

وی با بیان اینکه هر سفر استانی به اندازه یک برنامه پنج ساله استان را به جلو برد، افزود: پیشرفت‌های چهارمحال و بختیاری در این هفت سال دولت‌های نهم و دهم، معادل 20 سال است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال پایانی ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد با افتخار اعلام می‌کنیم که آنچه در دولت‌های نهم و دهم انجام شده ماندگار، تاریخی و دست‌نیافتنی است.

انتهای پیام/ل10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول