اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

پایان عملیات آبرسانی و آسفالت در قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر از پایان عملیات آبرسانی و آسفالت در قائمشهر خبر داد.

پایان عملیات آبرسانی و آسفالت در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته دولت با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر چراغی برای راه خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی و مردم است، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کمتر از یک ماه سمت رئیس جمهوری و نخست‌وزیری‌شان خدمتگزاری به مردم، توجه به محرومان و ساده‌زیستی را سرلوحه کارشان قرار داده بودند.

وی بیان داشت: خدمتگزاری یک فرصت در جمهوری اسلامی است که با سرعت در حال گذر است و باید به بهترین شکل قدردان این فرصت‌ها بود.

پیرفلک به خدمات بسیار خوب دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: یکی از محوری‌ترین خدمات این دولت، توزیع عادلانه امکانات برای همه مردم و حمایت از قشر محروم است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به خدمات گسترده‌ای که در این دولت در شهرستان اجرا شد، گفت: تمام نقاط شهری و روستایی دارای شبکه برق، گاز، تلفن ثابت و همراه هستند.

این مسئول افزود: با آسفالته‌ شدن راه سه روستا که در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، تمام راه‌های اصلی روستایی در شهرستان از راه آسفالته برخوردار می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: با پایان عملیات آبرسانی شش روستا تمام روستاهای قائمشهر که 154 روستا را شامل می‌شود از نعمت آب شرب بهداشتی بهره می‌برند.

پیرفلک، شهرستان قائمشهر را در حوزه بهداشت و درمان و تعداد مراکز بهداشتی و استقرار دهیاری و تصویب و اجرای طرح‌های هادی جزء آمارها و رده‌های اول استانی خبر داد و اذعان داشت: در زمینه سرانه ورزشی فضاهای سرپوشیده و روباز به یک مترمربع برای هر نفر رسیده‌ایم.

وی وضعیت راه‌های این شهرستان در مقایسه با ادوار گذشته را یک تحول اساسی عنوان کرد و متذکر شد: در بحث مسکن مهر نیز قائمشهر یکی از شهرستان‌هایی بود که بیشترین مشکل را داشته اما اکنون  با ساخت 6 هزار و 700 واحد مسکن مهر رتبه دوم را در استان از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول