اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آباده خبر داد

اجرای طرح المان قبور شهدای گمنام آباده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آباده گفت: اجرای طرح محوطه‌سازی و المان قبور مطهر شهدای گمنام آباده به زودی آغاز می‌شود.

اجرای طرح المان قبور شهدای گمنام آباده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آباده، محمد جواد عسکری در جلسه‌ای که با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان محلی در دفتر امام جمعه آباده برگزار شد، در مورد طرح محوطه‌سازی و المان قبور شهدای گمنام شهر آباده طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی به بیان اهمیت و ارزشمندی کار شهدا پرداخت و گفت: امروز اگر ما در بین ممالک اسلامی دارای عزت و اقتدار هستیم و هرگونه حرکت و انقلابی در منطقه، برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، به خاطر خون شهداست.

وی افزود: امروز رسالت ما بسیار سنگین است چراکه باید با دقت و درایت فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل چهارم انتقال دهیم.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام محمد موسوی خراسانی امام جمعه شهر آباده ابراز داشت: در مورد محوطه اطراف قبور شهدای گمنام این شهر نسبت به شهرهای دیگر بسیار خوب کار شده، اما هنوز جای کار دارد و باید با همکاری و همفکری اعضا، آن‌گونه که در خور و شأن شهدا است در مورد محوطه‌سازی و المان این قبور عمل شود.

در این جلسه مصوب شد چند طرح پیشنهادی به مرکز این استان ارائه و با تأئید یکی از طرح‌ها و تأمین بودجه اولیه کار ساخت المان قبور شهدای گمنام به زودی آغاز شود.

به گزارش فارس، شهرستان آباده دارای 400 شهید گلگون‌کفن و 860 جانباز و 47 آزاده دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول