اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول مهرماه امسال

2 مدرسه شاهد در شبانکاره راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش شبانکاره گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دو مدرسه شاهد در شبانکاره راه‌اندازی می‌شود.

2 مدرسه شاهد در شبانکاره راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حسین تقا بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم و مهم است.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است و باید در این مسیر تلاش و اهتمام بیشتری از خود نشان دهیم.

تقا خاطر نشان کرد: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری است و با اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش شاهد رشد و شکوفایی آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در واقع موجب رشد معنویت و اخلاق اسلامی در سطح مدارس می‌شود و باید همه برای اجرای موفق این طرح همت کنند.

معاون اداره آموزش و پرورش شبانکاره بیان داشت: در سال تحصیلی جدید شاهد راه‌اندازی دو مدرسه شاهد در مقطع ابتدایی در منطقه شبانکاره خواهیم بود.

تقا یادآور شد: تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی این مدارس اندیشیده شده، مدیران این مدارس مشخص و فضای لازم برای برگزاری 12 کلاس درس فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون استقبال خوبی از ثبت‌نام در این مدارس شده عنوان کرد: در آموزشگاه پسرانه تاکنون 141 دانش‌آموز و در آموزشگاه دخترانه 127 دانش‌آموز ثبت‌نام شده‌اند و ظرفیت هر دو مدرسه تکمیل شده است.

تقا با تاکید بر اینکه فرهنگیان می‌توانند فرزندان خود را در این مدارس ثبت‌نام کنند تصریح کرد: علاوه بر خانواده‌های شاهد فرهنگیان منطقه نیز می‌توانند فرزندان خود را برای تحصیل در این مدارس ثبت‌نام نمایند.

معاون اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره تاکید کرد: افزایش کیفیت مدارس شاهد از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با همکاری مسئولان آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول