اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

مشکلات با پشت میز نشستن برطرف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: امروز نمی‌شود پشت میز نشست و کار کرد، بلکه باید مدیران حضور میدانی در مسائل داشته باشند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرند.

مشکلات با پشت میز نشستن برطرف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در آیین معرفی بخشدار مرکزی کوهبنان با اشاره به توصیه‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در خدمت‌رسانی بدون منت به اقشار مختلف جامعه توجه به کرامت انسانی را بسیار مهم و قابل توجه عنوان کرد.

متقی اظهار داشت: برای تحقق این اصل باید به سراغ مردم رفت تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیریم، همان طور که در رأس دولت رئیس جمهور همواره این مهم را مد نظر قرار داده است.

وی پشتکار، جدیت، شکیبا بودن، مدارا کردن با مردم، تکریم ارباب رجوع، رعایت انصاف و عدالت، پرهیز از پارتی بازی، مردم داری، صداقت و ... را از نیازهای مدیریتی عنوان کرد و افزود: امروز نمی‌شود پشت میز نشست و کار کرد، بلکه باید مدیران حضور میدانی در مسائل داشته باشند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و باید فرهنگ خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه در تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود، چون بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب مردم ولی‌نعمت انقلابند و خدمت به آنان عبادت محسوب می‌شود.

وی با بیان ویژگی‌های مدیران بیان داشت: دوری از هرگونه تهمت و غیبت از ویژگی‌های برجسته مدیران اسلامی است که باید از سوی همه افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کوهبنان با آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید از زحمات چندین ساله سید محمدتقی روح‌الامینی بخشدار قبلی بخش مرکزی کوهبنان تقدیر کرد.

در ادامه بخشدار مرکزی کوهبنان صمصام علی‌مرادی با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امانت سنگینی بر دوش من نهاده شد که امیدوارم بتوانم امانتدار خوبی باشم و در سایه وحدت و همدلی و با پشتیبانی فرماندار پرتلاش و بسیجی و مسئولان شهرستان کارها را به صورت مطلوب پیش ببرم و در این راه رضایت خداوند و مردم را جلب کنم.

بخشداری مرکزی  کوهبنان ابراز امیدواری کرد با الهام از فرامین مقام معظم رهبری و با استفاده از تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه نظام، رشد و توسعه همه‌جانبه روستاها اقدام لازم را به عمل آورم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول