اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماه نخست سال جاری صورت گرفت

واگذاری 40 هزار سیم کارت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: در چهار ماه نخست سال جاری 40 هزار سیم در استان زنجان واگذار شده است.

واگذاری 40 هزار سیم کارت در زنجان

نیکنام جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ضریب نفوذ همراه اول در استان زنجان طی چهار ماه نخست سال جاری چهار رتبه ارتقا یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری پوشش همراه اول در نقاطی که زیرپوشش همراه اول نیست و یا پوشش آن ناقص است، تکمیل می‌شود و امکانات مورد نظر در این زمینه را فراهم می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار تلفن همراه در استان زنجان واگذار می‌شود، اضافه کرد: در چهار ماه نخست سال جاری 40 هزار سیم‌کارت واگذار شده است که 60 هزار سیم‌کارت نیز تا پایان سال به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری 10 هزار تلفن ثابت توسط شرکت مخابرات استان زنجان به متقاضیان واگذار می‌شود.

جدیدی در زمینه راه‌اندازی تلفن شهرک گلشهر کاظمیه شهر زنجان نیز تصریح کرد: در بخشی از این شهرک تلفن راه‌اندازی شده است، اما در بخشی دیگر کابل‌کشی انجام شده است و با فراهم‌شدن تجهیزات تلفن این مناطق نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی تاکید کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری تلفن‌های ثابت همه فاز‌های شهرک گلشهر کاظمیه واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان در زمینه سایر مناطق استان زنجان به ویژه در مناطقی که واحدهای مسکونی مهر احداث شده است، اظهار داشت: تلفن بسیاری از واحدهای مسکونی مهر از جمله مسکن مهر ثمین واگذار شده است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری تلفن همراه و تلفن ثابت در استان زنجان به‌روز است، ادامه داد: در حال حاضر هیچ متقاضی در استان برای دریافت دیتا، موبایل و تلفن ثابت در نوبت قرار نمی‌گیرد و به سرعت واگذار می‌شود.

جدیدی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت مخابرات استان زنجان را بسیار خوب دانست و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کیفیت در خدمات را به ویژه در زمینه ADSL افزایش می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم سرویس‌های خوبی را در استان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول