اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تلفن باباطاهر همدان:

ایمنی تلفن ثابت بیشتر است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تلفن باباطاهر همدان گفت: ایمنی و سلامتی تلفن ثابت بیشتر است.

ایمنی تلفن ثابت بیشتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهران عظیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تفکرات نشان‌دهنده آن بود که با آمدن تلفن همراه تلفن ثابت نقش خود را از دست خواهد داد اما این نظریه کاملاً بر عکس شد و تلفن ثابت همچنان جایگاه خود را در زمینه خدمات گویا، مکالمه‌های طولانی و ایمنی سلامتی حفظ کرده است.
وی با بیان اینکه 117 در زمینه خرابی تلفن ثابت فعال است، ادامه داد: اگر بخواهیم خرابی هر منطقه سریعتر بر طرف شود باید خرابی هر منطقه را از همان منطقه مربوط به مرکز خود پیگیری کنیم.
 رئیس مرکز تلفن باباطاهر همدان گفت: در خرابی تلفن باید ورودی منزل را کنترل کنیم و از یک جعبه تقسیم و یا پریز برای سیم کشی و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در نظر بگیریم و  مشترکینی که به کارکرد و هزینه تلفن خود اعتراض دارند باید شفاف سازی کنیم که تعرفه مکالمه با تلفن همراه زیاد است.
وی بیان داشت: در زمینه خرابی تلفن همراه کمتر وابسته به شرایط آب و هوایی هستیم اما در زمینه تلفن همراه این وضعیت کاملاً متفاوت است و وابسته به شرایط جوی است.
عظیمی در رابطه با درخواست مشترکین مبنی بر دریافت خدمات ADSL اذعان داشت: ما اگر امکانات فنی در منطقه‌ای که درخواست شده داشته باشیم این خدمات را ارائه می‌دهیم اما در بعضی مناطق که امکانات محدود باشد و تقاضای اینترنت شود نمی توانیم ارائه دهیم.
وی در پایان سخنانش تأکید کرد: ما همچنان سعی داریم تا استفاده از تلفن ثابت را به روز نگه داریم چرا که در آینده ممکن است سرویس‌هایی پیش بیاید که نیاز به تلفن همراه دارد و ما نباید به هیچ عنوان تلفن ثابت را کنار بگذاریم.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول