اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی خبر داد

راه‌اندازی تلفن ثابت اعتباری در خراسان‌جنوبی در هفته ارتباطات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی تلفن ثابت اعتباری برای نخستین بار در خراسان‌جنوبی همزمان با هفته ارتباطات خبر داد.

راه‌اندازی تلفن ثابت اعتباری در خراسان‌جنوبی در هفته ارتباطات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا حاجی محمدی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی استان اظهار داشت: تلفن ثابت اعتباری برای نخستین بار است که در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: کسب رتبه اول روابط عمومی در سال 89 در کشور، کسب مقام سوم سایت الکترونیکی در نخستین جشنواره ملی فناوری اطلاعات کشور، کسب رتبه اول وصولی تلفن همراه در بین 30 استان کشور، کسب رتبه برتر کشوری در ICT روستایی، تحقق صد درصدی مصوبات سفرهای اول و دوم استانی رئیس جمهور و کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز در استان در سال‌های 85 تا 89 از افتخارات این شرکت در سال‌های اخیر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی از جشنواره تخفیف ویژه کاربران ADSL خبر داد و گفت: کاربران می‌توانند سرعت و کیفیت اینترنت را با دسترسی آسان و قیمت مناسب تجربه کنند.

وی از بهره‌برداری از 2 هزار و 337 پروژه مخابراتی از سفر اول ریاست جمهور تاکنون خبر داد و تصریح کرد: این تعداد پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 821 ملیارد و 623 میلیون ریال صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی با اشاره به تعداد تلفن‌های ثابت در سطح استان، افزود: تعداد تلفن‌های نصب شده 285 هزار و 59 شماره و تعداد تلفن‌های مشغول به کار 228 هزار و 767 شماره در 329 مرکز تلفن است.

حاجی محمدی گفت: تفاوت تلفن‌های منصوبه و مشغول به کار نشان می‌دهد که واگذاری تلفن ثابت در استان به روز است.

وی یادآور شد: تعداد 152 هزار و 882 شماره تلفن ثابت در مراکز شهری و 75 هزار و 875 شماره در مراکز روستایی وجود دارد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول