اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد انتقاد کرد:

قطع تلفن ثابت بخش عمده مشهد بدون قبض

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از قطع تلفن ثابت بخش عمده مناطق مشهد بدون صدور قبض از سوی شرکت مخابرات استان انتقاد کرد.

قطع تلفن ثابت بخش عمده مشهد بدون قبض
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عباس شیرمحمدی ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در چندروز اخیر شاهد شکایات مردمی در ارتباط با قطع تلفن ثابت بوده‌ایم.
رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه در این راستا بخش قابل توجهی از تلفن‌های ثابت شهروندان مشهدی قطع شد، ادامه داد: چرا مخابرات استان در حالی که قبض برای شهروندان مشهدی صادر نکرده است اقدام به قطع تلفن‌های مشتکرین خود میکند، قطع تلفن تنها در زمانی که مشترک دارای بدهی است معنا دارد و در غیر این باید این اقدام مورد بررسی قرار گیرد.
شیرمحمدی با اشاره به خدمات نوین الکترونیکی که در ارتباط با پرداخت قبوض وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر مشترکین میتوانند قبض خود را از طریق تلفن بانک و یا سایر خدمات الکترونیکی پرداخت کنند اما ایرادی که به این مسئله وجود دارد نحوه وصل اشتراکهای قطع شده است.
رئیس شورای شهر مشهد گفت: متاسفانه باوجود اینکه قبض پرداخت شده است اما مردم باید به امور مشترکین به صورت حضوری مراجعه کنند تا خط تلفن آنها وصل شود و در این ارتباط باید سیستم‌ها به گونه‌ای طراحی شود که علاوه برشناسایی قبوض پرداخت نشده، بتواند با پرداخت وجه دیگر نیازی به مراجعه حضوی نباشد.
شیر محمدی با بیان اینکه در این ارتباط بخشی از تلفن‌های ثابت مسئولان تراز اول استان نیز قطع شد، اظهار داشت: امیدواریم دیگر شاهد بروز این گونه مشکلات از سوی مخابرات استان برای مردم مشهد نباشیم.
غلامرضا خواجی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز خواستار برخورد جدی با عوامل اینگونه مشکلات برای مردم مشهد شد و افزود: دراین ارتباط باید مسئولان استان شکایتی را تنطیم کنند که با افراد ایجاد کننده این مشکل به صورت قاطع برخورد شود چرا که این افراد سبب بروز مشکل و گرفتاری برای مردم شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول