اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کاهش هزینه‌ها صورت می‌گیرد

حذف کد بین شهری تلفن ثابت در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان گفت: کد بین شهری تلفن ثابت در استان کرمان با هدف کاهش هزینه‌های مشترکان حذف می‌شود.

حذف کد بین شهری تلفن ثابت در کرمان
علیرضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در هر ماه به طور متوسط 800 تا 850 هزار تماس با مرکز اطلاع رسانی 118 برقرار می‌شود.
وی عنوان کرد: 807  نفر در مرکز اطلاع رسانی 118 استان کرمان به صورت شبانه‌روزی در سه شیفت کاری به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.
مهدوی با بیان اینکه مرکز اطلاع رسانی 118 در چهار منطقه استان کرمان فعال است، ابراز داشت: ظرفیت شماره‌های مرکز اطلاع رسانی 118 در جیرفت 200 هزار شماره، در رفسنجان 180 هزار شماره، در سیرجان 150 هزار شماره و در کرمان 320 هزار شماره است.
این مسئول عنوان کرد: مرکز اطلاع رسانی 118 کرمان شهرستان‌های کرمان، راور، زرند و کوهبنان را پوشش می‌دهد.
مهدوی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام تجهیزات مخابراتی به سرویس نمایشگر تلفن مجهز شده‌اند، مزاحمت‌های تلفنی در مرکز 118 کرمان کاهش یافته و به یک درصد هم نمی‌رسد.
وی ادامه داد: تلفن ثابت در استان کرمان به سرویس‌های ویژه مانند انتقال مکالمه، انتظار مکالمه، کنفرانس مکالمه و بیدارباش مجهز شده است.
مهدوی خاطرنشان کرد: کد بین شهری در استان کرمان حذف می‌شود به طوری که در تمام شهرستان‌ها ارتباط از طریق تلفن ثابت با نرخ یکسان انجام می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه با اجرای این طرح هزینه‌های تلفن ثابت برای مشترکان کاهش می‌یابد، اذعان داشت: پیش زمینه این طرح در استان کرمان آغاز شده و در سال جاری طرح یکسان سازی با تکمیل تجهیزات انجام می‌شود.
مهدوی گفت: در یک سال گذشته در راستای توسعه شبکه ارتباطی در نقاط روستایی 100 طرح با 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا شد.
وی متذکر شد: در 135 نقطه استان کرمان امکان واگذاری اینترنت پرسرعت فراهم شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول