اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

خبرنگاران به توسعه فضای سیاسی مازندران کمک کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از خبرنگاران خواست به توسعه فضای سیاسی استان کمک کنند.

خبرنگاران به توسعه فضای سیاسی مازندران کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، هادی ابراهیمی یکشنبه شب در آیین نکوداشت خبرنگاران مازندرانی در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد با اعلام اینکه اهتمام مجدانه رسانه‌های استان در برگزاری یک انتخابات پرشکوه در سال گذشته قابل تقدیر است، اظهار داشت: رسانه‌ها باید در عرصه مشارکت اجتماعی، خود را به رخ جهانیان بکشانند و در این عرصه نمایش حضور مردم می‌توان بیش از گذشته مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی رسانه‌ها با مدیر ارشد استان در مازندران ستودنی است، یادآور شد: رسانه‌ها به همراه استاندار مازندران در نقاط صعب‌العبوری که شاید هیچ مدیری قادر به رفتن به آن نقاط باشد روزهای به یادماندنی را رقم زدند.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند به توسعه فضای سیاسی استان کمک کنند، تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری و دغدغه همیشگی خبرنگاران در تمامی عرصه‌ها در حالی که دغدغه اقتصادی همیشه برای رسانه‌ها وجود دارد جای تقدیر دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در سال پایانی به دولت کمک کنند، افزود: آنچه از رسانه‌ها توقع داریم رعایت انصاف در تحلیل و نوشته‌ها است تا از تخریب و یک سویه‌نگری پرهیز شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران نیاز به وحدت و همگرایی دارد، یادآور  شد: آرامش امروز فضای استان بیش از همیشه به توسعه مازندران کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه مازندران نیازمند تعامل در موضع‌گیری‌ها است، افزود: امروز دشمن به شدت به دنبال سیاه‌نمایی و نشان دادن فضای ناامیدی در کشور است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه اعتدال در گفتار و نوشته‌ها و وفاق رسانه‌ها می‌تواند در این سال کمک خوبی برای دولت و نظام باشد خواستار اجرای دغدغه‌های رهبری برای توسعه شد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول