اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کرماشاه:

نقش اصحاب رسانه در احساس امنیت جامعه انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به طور کلی نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در ایجاد اقتدار ملی‌، احساس امنیت و روشنگری جامعه بی‌بدیل و انکار‌ناپذیر است.

نقش اصحاب رسانه در احساس امنیت جامعه انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، کریم کشوری در نشستی که به منظور تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات استان در دفتر فرمانده انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اگر احساس امنیت و آرامش در جامعه ما حاکم است‌، بخش عمده‌ای از آن مرهون زحمات و تلاش خبرنگاران است لذا تلاش این بزرگواران در ارتقا امنیت ملی حائز اهمیت است.

کشوری تصریح کرد: قلم خبرنگار تیغ دولبه‌ای است که می‌تواند موجب تحول و اعتلای یک جامعه شود و هم باعث برخی مشکلات در یک جامعه، چراکه خبرنگار در هدایت افکار عمومی تاثیرگذار است.

وی افزود: از اصحاب رسانه و مطبوعات استان انتظار داریم تا با ادامه همکاری دلسوزانه خود با نیروی انتظامی در راستای ارتقا آرامش و امنیت در جامعه بکوشند چراکه هر چقدر روحیه شادمانی و نشاط و امید به زندگانی در جامعه وجود داشته باشد به توسعه استان در عرصه‌های مختلف کمک کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیتی است که نتیجه یک همت همه‌جانبه است و نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در تامین امنیت جامعه و ایجاد آرامش و نشاط تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت خبرنگاران خطیر و بالا است ادامه داد: خبرنگاران در قبال هر مطلبی که می‌زنند در پیشگاه خدا و مردم مسئول هستند بنابراین خبرنگاران باید توجه داشته باشند که چه می‌نگارند.

کشوری در ادامه این جلسه از دستگیری خانمی به جرم ربودن زیورآلات و پول مردم با مسموم کردن آنها‌، خبر داد و گفت: این زن با همدستی 2 نفر دیگر با شناسایی زنان و تعدادی مرد با تعارف مواد غذایی و نوشیدنی آنها را مسموم کرده و اموال آنها را به سرقت می‌بردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه پلیس آگاهی با انجام عملیات پلیس دست به کار شد و سرانجام چهار روز پیش موفق به دستگیری این زن و همدستانش شد و در این رابطه 7 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم و همدستانش به 9 فقره سرقت اعتراف کردند و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول