اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق کوهرنگ:

6 پروژه شبکه برق در کوهرنگ بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان کوهرنگ گفت: با بهره‌برداری از شش پروژه، شبکه‌های برق این شهرستان در استان چهارمحال و بختیاری ساماندهی و بهینه‌سازی شد.

6 پروژه شبکه برق در کوهرنگ بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر شریفی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این تعداد پروژه در این شهرستان اظهار داشت: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها 2 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: بهینه‌سازی روستای قنبر سینی، برق‌رسانی به دو کارخانه آب معدنی، برق‌رسانی روستایی و شهری به متقاضیان جدید، جابه‌جایی یک دستگاه سکسیونر، نصب یک دستگاه ریکلوزر، اصلاح خطوط فشار متوسط با تعویض 550 عدد مقره سوزنی و بشقابی در مسیر جاده دیمه، نصب پایه زیرخط، تعویض 30 عدد پایه فرسوده و برق‌رسانی به دو حلقه چاه کشاورزی از جمله پروژ‌ه‌های انجام شده در جهت ساماندهی و بهینه‌سازی شبکه‌های برق شهرستان کوهرنگ است.

شریفی بیان داشت: بهره‌برداری از این پروژ‌ه‌ها به منظور کاهش تلفات، کاهش خاموشی‌ها، افزایش رضایتمندی مشترکین، برق‌رسانی به متقاضیان خانگی جدید روستایی و شهری در بخش بازفت، صمصامی و بخش مرکزی این شهرستان و افزایش ضریب اطمینان شبکه انجام شده است.

مدیر امور برق شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: احداث 250 متر شبکه هوایی فشار متوسط، 4 هزار 490 متر شبکه فشار متوسط، 500 متر شبکه فشار متوسط زمینی، 9 هزار متر شبکه هوایی فشار ضعیف، نصب 115 اصله تیر بتنی فشار متوسط، نصب شش دستگاه ترانسفورماتور توزیع و اندازه‌گیری، تعویض سه دستگاه ترانسفورماتور فرسوده قدیمی و نصب 250 اصله تیر فشار ضعیف چوبی و بتنی از جمله اقدامات انجام شده در جهت اجرایی شدن برای ساماندهی شبکه‌های برق کوهرنگ است.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ با جمعیت بیش از 34 هزار و 600 نفر در 92 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد، بیان داشت: امور برق این شهرستان 7 هزار و 500 مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول