اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بروجرد:

برای برقراری امنیت در جامعه باید فرهنگ‌سازی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: برای برقراری امنیت در جامعه باید فرهنگ‌سازی شود.

برای برقراری امنیت در جامعه باید فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داودی صبح امروز در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان بروجرد گفت: هر فرد در جامعه نیاز به داشتن امنیت دارد که این کار باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود زیرا افراد در جامعه نیاز به امنیت دارند.

وی بیان کرد: زمانی که امکانات و خدمات در روستاها و مناطق محروم کم باشد، مردم این مناطق به شهرها مهاجرت می‌کنند و اگر نتوانند در منطقه مناسب شهر ساکن شوند به حاشیه‌نشینی می‌پردازند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: در برخی از مناطق حاشیه‌نشین آب شرب، برق و امکانات دیگر وجود ندارد و چالش‌ها، درگیری‌ها و هم‌چنین داشتن شغل‌های کاذب از نتایج حاشیه‌نشینی در شهر است.

وی اظهار داشت: اگر برای مناطق محروم و روستاها امکانات لازم فراهم شود، مردم به شهر مهاجرت نمی‌کنند و از ایجاد چنین مشکلات حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: مهاجرت مردم مناطق محروم و روستاها به شهرها و در صورت سکونت در مناطق غیر مسکونی و غیر رسمی مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: دستور بر این است که در این مناطق امکانات لازم فراهم شود و هم‌چنین هر یک از دستگاه‌های انتظامی و خدمات‌رسان باید طوری در این مناطق حضور داشته باشند که این مشکلات و معضلات از بین برود.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول