اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه مردمی حمایت از مردم مظلوم میانمار سیستان‌وبلوچستان:

خروش مسلمانان دیگر بودا و صهیونیست نمی‌شناسد

خبرگزاری فارس: جبهه مردمی حمایت از مردم مظلوم میانمار در سیستان‌ و بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر خروش مسلمانان شکل گیرد دیگر بودا و صهیونیست نمی‌شناسد وهر آن که از نظام سلطه خط بگیرد را به نابودی خواهد کشاند.

خروش مسلمانان دیگر بودا و صهیونیست نمی‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: بوی مرگ بلاد اسلامی را فرا گرفته و شیطان بزرگ در حال هلهله و دست افشانی است، متأسفانه در این بین عده‌ای سوراخ دعا را گم کرده‌اند، گردن کلفتان تروریست سوریه را حمایت می‌کنند و شاهد بریدن گردن‌های باریک‌تر از موی مسلمانان میانمار هستند.

این بیانیه می‌افزاید: 'تین سین' رئیس جمهور این کشور در سکوت مجامع دروغین حقوق بشری راه و روش پدران نا مشروع خود مثل چنگیزخان مغول را در پیش گرفته است؛ یک روز پشت میز مذاکره با عفریته آمریکایی هیلاری کلینتون می‌نشیند و پس از آن دستور قتل عام و نسل کشی را در میان مسلمانان مظلوم منطقه 'آرخین' میانمار را می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: چکمه پوشان ظالم، این روزها در میانمار هر جنایتی را که از اربابان غربی و صهیونیست خود آموخته‌اند به کار بسته تا مظلومیت اسلام را در این ماه بهار قرآن بیش از پیش بر مردمان جهان هویدا کنند؛ از بیگانه خواندن ساکنان قدیمی و مسلمان این کشور گرفته تا کوچاندن اجباری آنها و از زنده سوزی گرفته تا تجاوز.

این بیانیه می‌افزاید: شوربختانه این جنایات ادامه دار و هولناک در حالی صورت می‌گیرد که این کشور تازه استقلال یافته از چنگ بریتانیا در همسایگی دو کشور بزرگ اسلامی اندونزی و مالزی قرار دارد و گویا مسلمانان آن بلاد قصد دست برداشتن از فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی خود و لحظه‌ای درنگ در این فاجعه هولناک را ندارند از این طرف اعراب بی بصیرت منطقه هم در حال خوش رقصی برای اربابان آمریکایی و فرانسوی خود هستند و بشار اسد را سیبل قرار داده‌اند. کسی که شاید اگر همسو با نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت عمل نمی‌کرد شاهد نسل کشی صد برابر بیشتر از میانمار در منطقه فلسطین و لبنان می‌بودیم.

این بیانیه حاکی است: مسلمانان! تو را به خدا مسلمانی ز سر گیرید؛ کجا رفته منش مولای متقیان علی(ع)؟ کجا رفته غیرت انقلابی اعراب؟ کجا رفته همدلی و یکرنگی میان مسلمانان؟ کجایند این گم شده‌ها که در هیاهوی این گم گشتگی، زنان و کودکان مسلمان میانماری توسط کفار آتش پرست مورد تجاوز قرار می‌گیرند؟

جبهه مردمی استان سیستان و بلوچستان با کسب اجازه از محضر نائب امام عصر(عج) آمادگی خود را برای کمک رسانی و دادستانی از مسلمانان 'روهینگیا' اعلام کرده و تمام مردم ایران و کشورهای اسلامی را به پیوستن به این خیزش دعوت می‌کنیم.

آمریکا و شیطانک‌های ریزه خوار اطرافش بدانند که اگر خروش مسلمانان شکل بگیرد دیگر بودا و صهیونیست نمی‌شناسد هر آن که از نظام سلطه خط بگیرد را به نابودی خواهد کشاند. بهتر است به مواجب بگیران آتش پرست خود تذکر دهند که دست از مسلمان کشی بردارند تا خشم مسلمانان بیشتر از این شعله ور نشده است.

مجامع دروغین حقوق بشر نیز که با کوچک‌ترین بهانه‌ای به دنبال تحقق نیات شوم غرب هستند بدانند که ما را به خیر آنها در قضیه میانمار امیدی نیست لطفاً شرشان را از مسئله سوریه کم کنند و این اشک‌های تمساح خود را برای مجازات مشتی قاتل در سوریه متوقف کنند.

آن بوداییانی که با حمایت از رژیم‌های گیاه خواری برای جلوگیری از کشته شدن حیوانات، مدال‌های حقوق بشر غربی بر گردن می‌آویزند ودر کمال بی‌رحمی مسلمانان بی‌گناه را اهل آن کشور نمی‌دانند و مجوز این خونریزی‌ها را امضا می‌کنند نیز دست پرورده‌های همین نهادهای کذاب حامی صلح هستند.

از دولت و نهادهای ذی‌ربط در جمهوری اسلامی خواهانیم که با پیگیری حساسیت‌های رهبر معظم انقلاب، راهی صحیح و عاجل برای این بحران بزرگ پیدا کنند و از تمام توان خود برای جلوگیری از این قتل و غارت استفاده کنند که در غیر این صورت غفلت از این موضوع مهم اثری تاریخی بر اذهان دلدادگان نظام و رهبری خواهد گذاشت. 

و در پایان ضمن حمایت همه جانیه از مردم مظلوم و ستم دیده میانمار از همه مردم استان دعوت می‌کنیم به منظور حمایت از مردم مسلمان میانمار و محکومیت جنایات رخ داده در این کشور در راهپیمایی روز جمعه شرکت کنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول