اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انتخابات ریاست جمهوری

جبهه متحد اصولگرایان گیلان پوست‌اندازی می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: جبهه متحد اصولگرایان گیلان برای انتخابات ریاست جمهوری آسیب‌شناسی شده و پوست‌اندازی می‌کند.

جبهه متحد اصولگرایان گیلان پوست‌اندازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نادر یارحسینی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان اظهار کرد: 17 تشکل جبهه متحد اصولگرایان در استان از وزارت کشور مجوز فعالیت دارند.

وی حمایت از کاندیداها، حمایت از مدیران دلسوز نظام، حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، حفظ نیروهای ارزشی، احیای ارزش‌ها و تشویق مردم برای حضور در صحنه به‌ویژه انتخابات را از اهداف جبهه متحد اصولگرایان گیلان عنوان کرد.

یارحسینی به برگزاری 45 جلسه و همایش اصولگرایان گیلان اشاره کرد و افزود: جبهه متحد اصولگرایان گیلان نقش موثری در تغییر و تحول استان داشته است.

عضو جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جبهه متحد اصولگرایان استان در انتخابات مجلس نهم استفاده نشده بود، خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان گیلان کارگروه 8+7 را در آستانه انتخابات در استان تشکیل داده بود.

وی بر بهبود وضعیت جبهه متحد اصولگرایان گیلان تاکید کرد و گفت: جبهه متحد اصولگرایان گیلان برای استفاده صحیح از تمام توان خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آسیب‌شناسی شده و در حال پوست‌اندازی است.

یارحسینی با اشاره به اینکه نظر شخصی افراد در منافع عمومی مطرح نیست، تصریح کرد: برنامه‌های جبهه متحد اصولگرایان گیلان از طریق سخنگوی این جبهه اطلاع‌رسانی می‌شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گیلان تشکل‌ها را بازوان و چشم بیدار مدیران خواند و ابراز کرد: تشکل‌ها جامعه را می‌شناسند و بازدهی عملکرد آنها در جامعه بسیار است.

وی با تاکید بر اینکه تشکل‌های سیاسی گروه‌های مستقل هستند، بیان کرد: تشکل‌های سیاسی به دستگاه‌ها وابسته نیستند بلکه با نظام همسویی دارند و این امر نتایج خوبی را دربر داشته است.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول