اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات 12 اسفند:

جبهه متحد اصولگرایان در رأس انتخاب اسلامشهری‌هاست

خبرگزاری فارس: با شمارش بیش از 200 صندق اخذ رأی در شهرستان اسلامشهر، نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در صدر لیست‌های انتخاباتی قرار دارند.

جبهه متحد اصولگرایان در رأس انتخاب اسلامشهری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، بر اساس اطلاعات یک منبع آگاه در خصوص شمارش آرای مردم اسلامشهر، غلامعلی حدادعادل از جبهه متحد اصولگرایان گزینه نخست اسلامشهری‌هاست.

با گذشت بیش از 18 ساعت از زمان اتمام اخذ رای و آغاز کار شمارش آرای مواخذه در حوزه انتخابیه شهرستان اسلامشهر، هنوز کار شمارش حدود 40 صندوق از مجموع 275 صندوق رأی این حوزه باقی مانده است.

اطلاعات جمع‌آوری شده توسط خبرنگار فارس حکایت از آن دارد که بعد از غلامعلی حداد عادل، علیرضا مرندی، سید مسعود میرکاظمی، مرتضی آقاتهرانی، بیژن نوباوه، سید محمود نبویان، محمد اسماعیل کوثری، سید مهدی هاشمی و سید محمدحسین ابوترابی‌فرد تاکنون در لیست قرار گرفته‌اند.

در ادامه این لیست زارعی، کوچک‌زاده، حمید رسایی، سلیمانی، لاجوردی و حسین طلا توانسته‌اند تاکنون آرای مردم اسلامشهر را به خود اختصاص دهند.

اخبار تکمیلی و لیست تکمیلی به زودی و پس از تجمیع آرای شمارش شده در ستاد انتخابات شهرستان، جهت اطلاع مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی منتشر خواهد شد.

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیش از 148 هزار و 500 نفر معادل 55 درصد از افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان اسلامشهر، روز گذشته به پای صندوق رأی رفتند و آرای خود را به صندوق رای انداختند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول