اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه اردل اعلام شد

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای علی یوسف‌پور را به عنوان نامزد مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار معرفی کرد.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه اردل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جبهه متحد اصولگرایان چهارمحال و بختیاری در این بیانیه آورده است: در آستانه مرحله دوم نهمین دوره انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و در راستای نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشکیل مجلسی اصولگرا و ولایی و کارآمد، با تشکر از حضور پرشور و حداکثری مردم ولایت‎مدار استان چهارمحال و بختیاری در مرحله اول انتخابات که منجر به انتخاب سه نفر از نمایندگان محترم اصولگرا شد و در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار دو نفر از عزیزان کاندیدا به مرحله دوم راه یافتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدینوسیله از مردم انقلابی و شهیدپرور حوزه‌ها دعوت به عمل می‌آید که مجددا همچون مرحله اول به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حضور یافته و آقای مهندس علی یوسف‌پور، کاندیدای اصلح و مورد تایید این جبهه که از مدیران توانمند و چهره‌های شاخص اصولگرا در سطح کلان کشور و باسابقه حضور چندین دوره نمایندگی در خانه ملت را دارند، انتخاب نموده و نسبت به ادای تکلیف شرعی خود اقدام نمایند.

این بیانیه تصریح کرده است: تشکل‌های وابسته به جبهه متحد اصولگرایان در آن حوزه شامل: جبهه خط امام و رهبری، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، حزب موتلفه اسلامی، انجمن اسلامی معلمان، جامعه اسلامی مهندسین و دیگر تشکل‌های اصولگرایی است که از آقای مهندس علی یوسف‌پور حمایت کامل خود را اعلام می‌کنیم. 

جبهه پایداری و جبهه دانشگاهیان ایران اسلامی از دیگر تشکل‌هایی است که از نامزدی علی یوسف‌پور اعلام حمایت کرده‌اند.

گفتنی است علی یوسف‌پور و حمیدرضا عزیزی فارسانی روز جمعه برای راه‌یابی به بهارستان نهم از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول