اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بیش از 20 هزار رأی شمارش شده

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان ‌بجنورد در صدر آرا قرار دارد‌

خبرگزاری فارس: بر اساس شمارش بیش از 20 هزار آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه بجنورد موسی‌الرضا ثروتی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان تاکنون در صدر قرار دارند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان ‌بجنورد در صدر آرا قرار دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد برهمین اساس از این تعداد آرا موسی‌‌الرضا ثروتی 9 هزار رأی و قاسم جعفری 6 هزار رأی را به خود اختصاص داده‌اند. علی‌اکبر اکبری و سایر کاندیداها نیز در رده‌های بعدی آرای مأخوذه حوزه انتخابیه بجنورد قرار دارند.

در حوزه انتخابیه اسفراین نیز کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان اکثریت آرا را در دست دارند و براساس شمارش بیش از 15 هزار آرای مأخوذه 8 هزار و 500 را هادی قوامی و 6 هزار و 500 رأی را نیز علی‌اصغر جعفری کسب کرده‌اند.

به گزارش فارس، بنابه اعلام منابع آگاه همچنین در حوزه انتخابیه شیروان عبدالرضا عزیزی از سایر طیف‌های سیاسی از مجموع 15 هزار رأی مأخوذه 8 هزار و 700 رأی را کسب کرده است.

همچنین محمدحسن پیرزاده با کسب 3 هزار و 450 رأی در رده دوم قرار دارد. محمدرضا حسین‌نژاد کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان نیز بیش از 2 هزار رأی مأخوذه را به دست آورده است.

کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه شیروان همچنان ادامه دارد.

در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج نیز خبرها حاکی از شمارش آرا به نفع هادی شوشتری از طیف اصلاحات حکایت دارد و حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی در رده بعدی قرار داشته که البته کار شمارش آرا و مشخص شدن نتایج قطعی ادامه دارد.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول