اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه چهارم

جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه امروز با انتشار چهارمین بیانیه خود اعلام کرد: مردم مؤمن استان کرمانشاه برای انتخاب نمایندگان ولایی، ساده‌زیست و استکبار ستیز پای صندوق می‌روند.

جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه در بیانیه جبهه اصولگرایان متحد استان کرمانشاه که نسخه‌ای از آن به فارس ارسال شده آمده است: وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا وَ اذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْداءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْواناً.(آل عمران:103)

انتخابات دوازدهم اسفندماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی است که مظهر اراده مردم و مهمترین نهاد نقش‌آفرین آنها در سرنوشت خودشان است. مجلس باید عصاره فضایل ملت باشد. ملتی که همواره در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده‌اند و در این راه سختی‌ها کشیده‌اند. ملتی که برای رسیدن به آرمان‌های امام خمینی(ره) از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌ و برای حفظ انقلاب اسلامی در رکاب مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه‌ای با صلابت و استقامت خود شجاعانه ایستاده‌اند.

جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه آورده است: در این عرصه، با وجود طیف‌های مختلفی از سلایق و علایق، چه حجتی بالاتر از رهنمودهای دلسوزان و سابقه‌داران میدان سیاست و جهاد انقلابی، همچون حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی (حفظهم الله) و دو مجموعه ارزشمند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز، حمایت‌های مکرر این بزرگواران از جریان پیشرو در امر وحدت از آغاز بحث‌های انتخاباتی تاکنون و وجود انسان‌های انقلابی، بصیر و دلسوز در مجموعه جبهه متحد اصولگرایان، نشانه‌هایی است بر درستی مسیر وحدت که مصلحت انقلاب در دنباله‌روی این عناصر انقلابی و ارزشمند است.

این بیانیه تأکید کرده است: جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه از مردم فداکار و ولایی می‌خواهد که ضعف‌های مجلس نه تنها نباید آنها را از حضور در انتخابات دلسرد کند، بلکه باید با احساس مسئولیت بیشتر برای مجلس ولایی، ساده زیست، استکبار ستیز، با استقامت در مقابل فشارها، دلسوز، مدافع منافع مردم، انقلابی و حق‌گرا و اصولگرا تلاش کنند و با جدیت تمام خود را برای حضور حداکثری آماده کنند و با رأی به کاندیداهایی که شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان پس از بحث و بررسی‌های دقیق و فراوان پیرامون نامزدهای محترم استان معرفی کرده است و مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان مستکبر بزنند و خاک نا امیدی بر چشمان حسودی بپاشند که همواره چشم به کاستن پشتوانه مردمی نظام دوخته‌اند.

درپایان این بیانیه آمده است: جبهه متحد استان کرمانشاه نظر به انتشار برخی لیست‌های جعلی از سوی افراد غیرمسئول به نام جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه، مجدداً اعلام می‌دارد لیست نامزدهای اعلام شده برای حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه به شرح ذیل است:

 

* حوزه انتخابیه کرمانشاه: محمد کرمی‌راد، عبدالرضا مصری و محمد رزم

* حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی: محمدابراهیم محبی

* حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین: حجت‌الاسلام شیخ وحید احمدی

* حوزه انتخابیه اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی): شهاب نادری

* حوزه انتخابیه قصرشیرین و سرپل ذهاب: فتح‌الله حسینی (روح الامین)

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول