اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان ری‌ـ 3

بذرپاش: تدین و کارآمدی از ویژگی‌های جبهه متحد اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: یک نامزد جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به ویژگی‌های این جبهه گفت: آرمان، تدین، تخصص و کارآمدی از ویژگی‌های کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان است.

بذرپاش: تدین و کارآمدی از ویژگی‌های جبهه متحد اصولگرایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهرداد بذرپاش چهارشنبه شب در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان ری که در حسینیه پیروان شهدای کربلا برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات این دفعه بسیار آگاهانه است و مقام معظم رهبری تاکید داشتند «یا خودتان کاندیدای اصلح را بشناسید و انتخاب کنید و یا به یک سری از جمع‌ها اعتماد کنید.»

رئیس سابق سازمان ملی جوانان افزود: اگر این جمع‌ها حجت برای ما باشند بین ما و خداوند هم حجت واقع می‌شوند، آنها اگر افرادی را تائید کردند شما راحت می‌توانید رای بدهید و در پیشگاه خداوند متعال نیز معذور هستید.

وی در ادامه بیان داشت: افراد در جبهه متحد که تقریبا از همه مجموعه‌های سیاسی تشکیل شده است بسیار با دقت انتخاب شده‌اند و این افراد از بین دو مجموعه جامعه روحانیت و مدرسین که از بهترین جوامع کشور هستند انتخاب شده‌اند.

بذرپاش با بیان اینکه همه مردم این دو جامعه را قبول دارند، عنوان کرد: اگر هم بخواهیم این دو مجموعه را در نظر نگیریم، خود افراد لیست از افراد با تجربه و سیاسی هستند و بعد از 1.5 سال به جمع‌بندی جبهه متحد اصولگرایان رسیدند.

وی عنوان کرد: کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان از دو ویژگی مهم آرمانی و تدین و تخصص و کارآمدی برخوردارند.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در پایان تصریح کرد: حل مسائل و مشکلات کشور آدم‌هایی می‌خواهد که بتوانند این مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول