اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه 12 اسفند گوارایتان باد

جبهه متحد اصولگرایان از مردم استان کرمانشاه تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه با انتشار پیامی خطاب به مردم استان کرمانشاه از حضور حداکثری و تأثیرگذار مردم و اعتماد به نامزدهای این جبهه تقدیر کرد.

جبهه متحد اصولگرایان از مردم استان کرمانشاه تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه در این پیام با تجلیل از شور و حماسه ماندگار 12 اسفند ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان کرمانشاه در پای صندوق‌های رأی آمده است: این حضور حماسی که لبیک به دعوت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، تجدید پیمان با شهدای سرافراز و روح ملکوتی حضرت امام(ره) و غلیان بصیرت الهی مردم مرزدار و ولایتمدار کرمانشاه بود، خاطرات دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 12 فروردین‌ماه 58 را زنده کرد.

در این پیام همچنین آمده است: مردم غیور، شجاع و همیشه در صحنه استان کرمانشاه که عطر حضور پربرکت ولایت را ماه‌های پیش در کوچه و خیابان‌های شهرشان استشمام کرده بودند، پاسخی مناسب به تعابیر مقام معظم رهبری در تجلیل از شهیدان و بزرگان دیارشان داده و در حضوری ماندگار و تاریخی با مشارکتی گسترده و حضوری حداکثری در سیلی زدن برگوش استکبار پیشگام شدند.

جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه درپایان آورده است: حسن اعتماد مردم غیور استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف استان به نامزدهای پیشنهادی این جبهه و اقبال عمومی از کاندیداهای جبهه متحد در استان کرمانشاه حاکی از پذیرش گفتمان اصولگرایی از سوی اکثریت قاطع جامعه است که آن را ارج نهاده و مسئولیت سنگین این اعتماد عمومی بالا را به نمایندگان منتخب این حوزه‌ها متذکر می‌شویم مردم تا زمانی که بر مدار حفظ ارزش‌ها و مسیر ترسیم شده ولایت با استکبار ستیزی، پاک‌دستی، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض گام بردارید با شما همراه خواهند بود.

شایان ذکر است جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه به عنوان فراگیرترین تشکل موفق به کسب 5 کرسی از 8 کرسی نمایندگی مجلس در حوزه‌های انتخابیه در استان کرمانشاه شد و باتوجه به اینکه در شهرستان کرمانشاه انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است، احتمال رأی‌آوری ششمین نماینده اصولگرایان در این حوزه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول