اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان قزوین:

جوانان قشر تأثیرگذار در پیشبرد اهداف نظام هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: جوانان قشر تأثیرگذار در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

جوانان قشر تأثیرگذار در پیشبرد اهداف نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم معارفه سعید خورشیدی معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین ظهر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در محل ساختمان معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

خورشیدی در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جوانان اظهار کرد: شکرگزار خداوند متعال هستم که توفیق حیات در ایام پربرکت انقلاب اسلامی را به من عنایت کرده و از نعمت ولایت و رهبری فرزانه و حکیم بهره‌مند فرموده و توفیق خدمتگزاری در این نظام ولایی را عنایت کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی کشورمان توسط دشمنان قسم‌‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، بی‌شک جوانان قشر تأثیرگذار در پیشبرد اهداف این نظام هستند.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان در راستای حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی استفاده شود، افزود: برطرف کردن نیازها و مشکلات آینده‌سازان انقلاب اسلامی جز با تلاش و برنامه‌ریزی در این حوزه میسر نمی‌شود.

خورشیدی خطاب به مسئولان استان قزوین بیان کرد: از تمام مسئولان این استان می‌خواهم که یاری‌گر معاونت امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین باشند.

این مسئول عنوان کرد: مسئولیت دیگر امور فرهنگی و تربیتی جوانان در حوزه ورزش است که این موضوع نیز به لحاظ گسترش جامعه هدف و همچنین مشکلات موجود مستلزم تلاش مضاعف و همکاری متولیان بخش جوانان و ورزشکاران است تا شاهد ایجاد فضاهایی معنوی و الگوهای تربیتی مناسب در میادین ورزشی باشیم.

گفتنی است، خبرگزاری برنا استان قزوین نیز در مراسم معارفه معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین به صورت رسمی افتتاح شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول