اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نوجوان قم:

نوجوانان قم آماده کسب سهمیه لیگ کشور هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان قم گفت: این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم برای کسب عنوان قهرمانی بسته شده است.

نوجوانان قم آماده کسب سهمیه لیگ کشور هستند

حامد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با وجود بسیاری از محدودیت‌ها از جمله مشکلات مالی و سخت‌افزاری در سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان عقاب موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ کشور شد.

وی ادامه داد: در اسفند ماه سال قبل در مرحله مقدماتی و در اردیبهشت ماه سال جاری در مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، نتایج بسیار خوبی از سوی تیم نوجوانان عقاب قم به ثبت رسید تا از اعتبار فوتبال قم دفاع شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عقاب قم افزود: امسال در رده‌های سنی پایه فوتبال استان قم حضور فعال و مستمری داریم و قصد داریم همچون سال گذشته در یکی از رده‌های سنی سهمیه حضور در لیگ باشگاه‌های کشور را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: حضور ارزشمند در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور موجب افزایش انگیزه و تجربه بازیکنان ما در این رده سنی شده و امسال در رقابت‌های استانی برای کسب یکی از سهمیه‌های حضور در لیگ کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر هیئت فوتبال استان قم برنامه‌ریزی مطلوبی برای برگزاری رقابت‌های استانی دارد و همین مهم سبب شده است تا رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته و با نظم برگزار شود.

وی یادآور شد: بهای زیادی به رده‌های سنی پایه داده می‌شود و این موضوع منجر به افزایش انگیزه باشگاه‌های فوتبال و مدیران و مربیان آنها برای حضور قوی و منسجم در مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های استان و کشور شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عقاب قم خاطر نشان کرد: ادامه بازی‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم بعد از ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود و ان‌شاءالله امید زیادی داریم که بتوانیم با کسب امتیازات لازم مدعی قهرمانی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اسامی بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان عقاب در لیگ امسال افزود: محمدحسن گل‌محمدی، مهدی عبودی، مسلم ایزدی، حمیدرضا محمدی، علیرضا کمری، محمد سعادت و فرهنگ یاری بازیکنان آماده‌ای برای تیم ما هستند.

اسماعیلی افزود: همچنین علی کاظمی‌پور، سجاد فخر‌شهبازی، علی خراسانی، امیرحسین یاوری، حامد مکوندی، محمدرضا خانی، علی کرکی، علی رضایی‌منش، احسان قائم‌پناه، حسین راسخی، امیر قراگوزلو، علیرضا گرجی، محمد چلیکی، جواد خوش‌نژاد، محمدامین فغانی و متین بیطرفان با پیراهن تیم عقاب سوهان گل‌محمد به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه حمیدرضا محمدی، محمدحسن گل‌محمدی و حامد مکوندی از تیم فصل گذشته باقی مانده‌اند یادآور شد: مسلم ایزدی مهاجم فصل گذشته تیم افشید که در لیگ نوجوانان کشور به صورت قرضی در تیم عقاب سوهان گل محمد بازی می‌کرد قراردادش دائمی شد و امید اصلی خط حمله تیم فوتبال نوجوانان ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول