اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تا پایان تیر صورت گرفت

پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش‌ کشاورزی استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی استان مرکزی از پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه به متقاضیان بخش‌ کشاورزی خبر داد.

پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش‌ کشاورزی استان مرکزی

محمدرضا خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این میزان تسهیلات 36.5 میلیارد ریال از منابع بانک کشاورزی و 13 میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع داخلی صندوق پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در بخش‌های زیر بخش دام، زراعت و باغبانی، طیور، صنایع کشاورزی، خدمات مشاوره‌ای و منابع طبیعی پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی استان مرکزی پرداخت مبلغ 20 میلیارد ریال به اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی مرغداران استان به منظور واردات سویا برای رفع نیازمندی‌های مرغداران استان و تنظیم بازار مرغ، پرداخت مبلغ 10 میلیارد ریال به شرکت تعاونی گاوداران صنعتی استان به عنوان عامل خرید ذرت و سویا و جو در استان با نرخ مصوب دولتی برای توزیع بین دامداران صنعتی و سنتی و کارخانه‌های تولید کننده خوراک دام به منظور تولید کنسانتره و توزیع، در ازای دریافت شیر با نرخ مصوب یارانه دولتی را از دیگر اقدامات این صندوق در سال جاری برشمرد.

خالقی گفت: صندوق همچنین در این مدت 7 میلیارد و 500 میلیون ریال به شرکت تعاونی هفتاد قله اراک به منظور خرید بذر گندم و بذر جو از کشاورزان در فصل زراعی بهار و تابستان، یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات از صندوق توسعه دامپروری کشور برای تشکل‌های دام سبک و سنگین است برای خرید جو و 20 میلیارد ریال تسهیلات از شرکت مادر تخصصی تهران برای خرید جو و گندم به صورت مستقیم از کشاورزان توسط کارگزار خرید صندوق پرداخت کرده است.

به گفته وی هم‌اکنون 103 تشکل در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی سهم دارند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول