اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

ساخت 40 پروژه ساختمان‌های دولتی در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از ساخت 40 پروژه ساختمان‌های دولتی در استان زنجان خبر داد.

ساخت 40 پروژه ساختمان‌های دولتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ساخت ساختمان‌های اداری اظهار کرد: از 40 پروژه ساخت ساختمان‌های اداری تا کنون 9 پروژه به اتمام رسیده و بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای 31 پروژه باقی مانده اضافه کرد: بقیه اعتبارات لازم به منظور ساخت این پروژه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های موجود از سال 82 در استان زنجان آغاز شده است، افزود: با بررسی صورت گرفته برخی از این پروژه‌ها پیشرفت چشمگیری ندارند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه پروژه‌هایی که نیمه تمام بوده و هنوز تکمیل نشده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته و پروژه‌هایی که دارای امکان ساخت هستند و اعتبار لازم به آنها وجود داشت، مورد تایید قرار گرفته و پروژه‌هایی که پیشرفت چندانی ندارند، رد شدند.

همچنین در ادامه این جلسه معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه طبق ماده 56 قانون برنامه احداث ساختمان‌های دولتی بر عهده اداره راه و شهرسازی است ادامه داد:  ساخت و ساز یک امر تخصصی است و نیاز به نیروی انسانی متخصص دارد.

وی با اشاره به اینکه قبول مسئولیت انجام کارها توسط یک اداره کل موجب انسجام کارها می‌شود، افزود: صرفه‌جویی در هزینه کرد و همچنین به عهده گرفتن کارها توسط یک دفتر فنی نیز از دیگر نتایج واگذاری امور ساخت ساختمان‌های دولتی به اداره کل راه و شهرسازی است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ساخت ساختمان‌های اداری سهم قابل توجهی از پروژه‌های استان را شامل می‌شود، اضافه کرد: استان زنجان 40 پروژه در بخش ساختمان‌های دولتی دارد.

وی در ادامه با اشاره به جلسه تشکیل شده در زمینه انجام پروژه‌ها و بررسی نحوه پیشرفت‌ آنها افزود: پیگیری مشکلات پروژه‌ها در روند اجرایی آنها و همچنین زمان بهره‌برداری از پروژه‌ها از جمله مسائلی است که در جلسات هماهنگی این چنین بررسی شده و تمهیدات لازم در زمینه برطرف شدن آنها اندیشیده می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول