اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی اردبیل:

85 ساختمان دولتی و بیمارستان در اردبیل در حال احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 85 پروژه ساختمان اداری و بیمارستان در شهرهای مختلف استان اردبیل در حال احداث است.

85 ساختمان دولتی و بیمارستان در اردبیل در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با تأمین اعتبار 130 میلیارد ریال در حال احداث است که بخشی از آنها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یکی از سیاست‌های اصولی و زیربنایی دولت خدمتگزار را تولید مسکن مهر اعلام کرد و افزود: احداث و تولید مسکن مهر نه تنها از التهاب کاذب بازار در این زمینه کاسته است بلکه امیدواری زیادی را برای تأمین سرپناه افراد کم درآمد به وجود آورده است تا آنها نیز به خانه‌دار شدن امیدوار باشند.

باباخانی از تأمین زمین بیش از 50 هزار واحد مسکونی مهر در دو سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در قالب تعاونی و قراردادهای سه جانبه با آورده متقاضیان در حال اجرا است که اگر مشکلات پیش رو در این زمینه از بین برود بخش زیادی از این پروژه‌ها به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با اعلام این‌که بیش از 60 درصد پروژه مسکن مهر استان اردبیل مراحل پایانی تکمیل شدن خود را سپری می‌کند، خاطر نشان کرد: اردبیل جز 10 استان برتر کشور در ساخت و ساز مسکن مهر است که شخص وزیر راه و شهرسازی پیگیر موضوع بوده و قرار است تا آخر سال 91 اکثر این واحدها تکمیل شده و تکلیفشان مشخص شود.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های مسکن و شهرسازی را فعالیت مربوط به املاک و تثبیت آنها توصیف کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز رتبه اول کشور را در بین استان‌ها به دست آوردیم و توانستیم کارنامه خوبی را در بخش املاک حقوقی و تثبیت آنها انجام دهیم.

به گزارش فارس، مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی اردبیل موضوع دیگر فعالیت این مجموعه را شهرسازی اعلام کرد و بیان داشت: با برگزاری بیش از 25 جلسه و نشست کارشناسی دو هزار پروژه تعیین تکلیف شده و مابقی طرح‌های دست اقدام نیز در حال به ثمر نشستن است.

باباخانی از پیگیری مورد نظر برای تهیه طرح جامع 18 شهر استان خبر داد و اضافه کرد: بخشی از این طرح‌ها در شورای برنامه‌ریزی تصویب شده و بخشی نیز در حال بررسی و ارزیابی کارشناسی است.

وی با ابراز خرسندی از شکل‌گیری مجموعه متشکل راه و شهرسازی یادآور شد: در این زمینه آماده همکاری با قائم مقام وزیر و مدیرکل جدید راه و شهرسازی هستیم و معتقدیم در حوزه مسکن و شهرسازی می‌توان با تکیه بر بسترها و توانمندی‌های ایجاد شده، کار را به سرعت پیش برد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول