اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مورد پرونده مفسدان اقتصادی

صدور رأی قاطعیت دستگاه قضا را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور رأی دستگاه قضایی در مورد پرونده مفسدان اقتصادی قاطعیت دستگاه قضا را اثبات کرد.

صدور رأی قاطعیت دستگاه قضا را اثبات کرد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آرای صادره در مورد پرونده مفسدان اقتصادی باعث امیدواری مردم شد، چرا که نشان داد قوه قضاییه با قاطعیت در راه اجرای قانون ایستاده و تحت تاثیر نام‌ها و عنوان‌ها قرار نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: بدون شک این قاطعیت در اجرای قانون می‌تواند از مفاسد بعدی جلوگیری کرده و درس عبرتی باشد برای کسانی که وسوسه می‌شوند که از خلأهای موجود در کشور استفاده کرده و به اقتصاد کشور آسیب بزنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همزمانی صدور رأی پرونده مفسدان اقتصادی با فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی برخورد قاطع با اخلالگران  اقتصادی است، اقتصاد مقاومتی افزودن بر مؤلفه‌هایی چون مصرف کالای ایرانی، جلوگیری از اصراف، اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد غیر متکی به نفت مؤلفه‌های دیگری دارد که یکی از مهم‌ترین این مؤلفه‌ها برخورد با اخلالگران است که انتظار می‌رود در مورد سایر متهمان نیز قوه قضاییه با همین سرعت عمل کند.

سلیمی ادامه داد: پرونده‌های مطرح دیگری نیز هم‌اکنون در دست دستگاه قضایی است که افکار عمومی در مورد آن‌ها نیز انتظار اقدام جدی قاطع و سریع قوه قضاییه را دارند و امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد به نتیجه رسیدن تلاش‌های این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول