اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس مطرح شد

انتقاد نماینده مردم نطنز از عدم معرفی مفسدان اقتصادی‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در معرفی مفسدان اقتصادی و برقراری عدالت در جامعه توفیق چندانی نداشته است.

انتقاد نماینده مردم نطنز از عدم معرفی مفسدان اقتصادی‌

محمد ضابطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با بیان اینکه دولت در ابتدای تشکیل شعارهای ‌خوبی همچون معرفی مفسدان اقتصادی و برقراری عدالت را بیان می‌کرد، تصریح کرد: دولت یا نباید بحث معرفی مفسدان اقتصادی را مطرح یا باید آن را عملیاتی می‌کرد.
وی اظهار داشت: اگر منظور رئیس جمهور معرفی این مفسدان به جامعه و مردم بوده که تاکنون حتی یک مورد نیز اتفاق نیفتاده است و اگر معرفی این افراد به مراجع قضایی بوده که من از معرفی و یا عدم معرفی آن اطلاع چندانی ندارم.
نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث برقراری عدالت نیز اگر به معنای فلسفی به عدالت نگاه کنیم باید هر چیز یا هر کس در سر جای واقعی خود قرار گیرد و سطح زندگی مردم به یکدیگر نزدیک و مساوات برقرار شود، افزود: قضاوت برقراری یا عدم برقراری عدالت با مردم است.
‌وی تصریح کرد: اگر به عدالت این‌طور نگاه شود که هر کس بر‌اساس شایسته‌سالاری به کاری گمارده شود به نظر من دولت توفیق چندانی نداشته است و انتصاب بسیاری از مدیران بر‌اساس شایسته‌سالاری نبوده است.
ضابطی در پاسخ به این سئوال که نقش صداقت در تعامل دولت با مجلس و دولت با مردم چیست؟ گفت: بر‌اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب سیاه‌نمایی خوب نیست و سفید‌نمایی بیش از اندازه نیز ارزشی ندارد.
وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین پشتوانه نظام و هر سه قوه مردم هستند و مردم نیز از شعور ذاتی و هوش خوبی برخوردار هستند، تاکید کرد: اگر صادقانه نکات مثبت را بیان کنیم و نکات منفی و نقطه ضعف‌ها را در هر زمینه‌ای و بنا به هر دلیلی صادقانه با مردم در میان بگذاریم و در صورت نیاز از آن‌ها عذر خواهی کنیم، بی‌شک مردم نیز می‌پذیرند و در این زمان ارتباط شفاف‌تر و دوستانه‌تری میان مردم، دولت، مجلس و نظام پیش می‌آید، که در حل مشکلات و پیشبرد امور جامعه تأثیر گذار است.
نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: گاهی اوقات دست به حرکاتی زده می‌شود که هدف تنها جلب آرا عمومی است در حالی که اگر صادقانه ضعف‌ها و قوت‌ها را در میان بگذاریم مردم نیز به راحتی از ما می‌پذیرند.
انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول