اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

برخورد با مفسدان امید به نظام را مضاعف می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی اخیر مطالبه مقام معظم رهبری و مردم از قوه قضاییه بوده و موجب امیدواری و دلگرمی دو چندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

برخورد با مفسدان امید به نظام را مضاعف می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،‌ حجت‌الاسلام سید‌محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فرمان هشت ماده‌ای صادر شده توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خطاب به سران سه قوه اظهار کرد: گرچه برای اجرایی شدن این دستور اقداماتی انجام و جلساتی برگزار شد اما به فرموده معظم له با مفاسد مالی برخورد جدی صورت نگرفته‌است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به برگزاری اجلاس فلسطین برای فلسطینیان در ایران اسلامی اشاره کرد و این امر را از بهترین ابتکارات نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به نقشه شوم برخی سران خائن در تشکیل فلسطین کوچک در سازمان ملل دانست.
موسوی ادامه داد: سران خائنی چون پادشاه عربستان با این اعتقاد خود در پی آن بودند تا جوری القا کنند که این طرح از جانب خود فلسطینیان و کشورهای مسلمان و برخلاف میل اسرائیل و آمریکا ارائه شده در حالی که اجرای طرح و مشخص کردن ابعاد شیطانی آن با خود صهیونیست‌ها بوده‌ است.
وی فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این اجلاس را نقشه‌ای راهبردی و مورد پذیرش همه مسلمانان جهان خواند و تصریح کرد: راهکار مقام معظم رهبری در این زمینه برگزاری یک رفراندوم آزاد است تا مردم فلسطین به عنوان صاحبان اصلی فلسطین برای سرزمین خود تصمیم‌گیری کنند و به حق و انصاف این پیشنهاد راهکاری منطقی و عادلانه است.
خطیب نماز جمعه آران و بیدگل در ادامه توهین و تخریب قبله اول مسلمانان،‌ ایجاد پایگاه نظامی برای اسرائیل در فلسطین اشغالی، توجه به این موضوع که بزرگ‌ترین جنایت علیه ساکنان اصلی فلسطین انجام می‌شود و بررسی ابعاد مختلف غصب فلسطین توسط اسرائیل را برخی از فرازهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین دانست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول