اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

خواسته مردم برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی است/ عملکرد قوه قضائیه خوب بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه گفت: عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی خیلی خوب بوده به گونه‌ای که توانسته اعتماد مردم را به دستگاه قضایی جلب کند.

خواسته مردم برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی است/ عملکرد قوه قضائیه خوب بوده است

‌سعید حیدری‌طیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به کارکرد این روزهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از ورود منتخبان مردم به مجلس با توجه به تعداد آنها در 15 شعبه تقسیم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مجلس به بحث اعتبارنامه نمایندگان رسیدگی می‌شود ادامه داد: نماینده‌ای که با اکثریت آرا مردم رای می‌آورد اعتبار‌نامه‌ای برای او صادر می‌شود و این اعتبارنامه‌ها در شعبه‌ها منتخب بررسی می‌شود.

حیدری طیب افزود: هر نماینده نسبت به رای که بر اعتبارنامه او می‌دهند تا سه روز حق اعتراض دارد.

نماینده مردم کرمانشاه نسبت به تایید نشدن اعتبارنامه نمایندگان در شعبه موردنظر خاطرنشان کرد: اگر اعتراض وارد نبود بعد از آن کمیسیون تحقیق و تدوین اعتبارنامه‌ها را بررسی و نهایتا به صحن علنی مجلس می‌آید.

این نماینده مجلس گفت: من در کمیسیون انرژی ثبت‌نام کرده‌ام و تعداد اعضاء در این کمیسیون باید 23 نفر باشد که تاکنون 27 نفر از نمایندگان اسم نوشته‌اند.

حیدری طیب در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با اشاره به مطرح شدن نام برخی از دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی به‌عنوان متهم در دادگاه فساد 3 هزار میلیاردی و اختلاس بیمه ایران گفت: براساس قانون باید حکم قطعی داده شود تا اسم افراد را بیان کنند.

وی ادامه داد: پرونده این افراد در دادگاه درحال بررسی است و ممکن است برخی تبرئه شوند که در این صورت آشکار کردن مشخصات آنها غیرقانونی است.

نماینده مردم کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه ملت منتظر برخورد قاطع قوه قضائیه نسبت به دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی هستند گفت: عملکرد دستگاه قضایی خیلی خوب بوده به گونه‌ای که توانسته اعتماد مردم را به دستگاه قضایی و نظام جلب کند و مردم همچنان منتظر برخورد قاطع قوه قضائیه هستند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول