اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایتخواه:

خائنین به بیت‌المال از تشکیل مجلس ولایتمدار در هراسند

خبرگزاری فارس: منتخب جبهه متحد و پایداری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مفسدان اقتصادی و رانت‌خواران از تشکیل دولتی که گوش به فرمان رهبر باشد و دستورات ولایت را مو به مو اجرا کند در هراسند.

خائنین به بیت‌المال از تشکیل مجلس ولایتمدار در هراسند

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید به مفسدان اقتصادی و رانت‌خواران اجازه نفس کشیدن داد، اظهار کرد: آن‌چه که خون مردم را به جوش می‌آورد و اکنون بیش از هر چیز منتظر آن هستند، برخورد جدی و قاطعانه با مفسدان و خائنان به بیت‌المال است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم بیش از هر چیز سراغ چگونگی برخورد با مفسدان اقتصادی را از ما می‌گیرند که لازم است در این زمینه جواب خود را نیز از ما به صورت عملی دریافت کنند.

این نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری در خط مقدم مبارزه با مفسدان اقتصادی و خائنان به بیت‌المال قرار دارند، تصریح کرد: صحبت از مفاسد اقتصادی توسط رهبری به سال‌ها پیش برمی‌گردد که ایشان همواره از زمان ولایت‌امری خود تاکنون به کرات در این ارتباط هشدارهای لازم را ارائه کرده‌اند.

هدایتخواه افزود: در این سال‌ها اگر بصیرت لازم برای تحلیل و تبیین فرمایشات رهبری توسط ما مسئولان وجود می‌داشت اکنون بسیاری از مفسدان قبل از اینکه ما مجبور به جمع کردن آن‌ها بودیم خودشان صحنه و عرصه را ترک می‌کردند و دست از اعمال خلاف خویش برمی‌داشتند.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت:‌ مفسدان بیش از هر چیز به شکل‌گیری مجلسی منفعل دل خوش کرده‌اند چرا که می‌دانند اگر مجلس در مقابل آن‌ها سیاست خاموشی و انفعال را پیشه کند مشکل چندانی برای انجام مقاصد خود نخواهند داشت.

منتخب جبهه متحد و پایداری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه گفت: آن‌ها هنگامی به صورت کامل عرصه را برای تخلف باز می‌بینند که برخی نمایندگان در دام آن‌ها گرفتار شده که بی‌شک آن روز باید دیگر فاتحه آن‌چنان مجلسی را خواند.

هدایتخواه ولایتمداری در عمل را بهترین حالت برای مجلس و نمایندگان آن در راه مبارزه با مفاسد دانست و گفت: نماینده ولایتمدار هیچگاه با صاحبان زر و منفعت‌طلبان و سودجویان و در یک کلام خائنان به بیت‌المال مماشات نمی‌کند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل مفسدان در پی آن هستند که مجلس ولایتمدار شکل نگیرد چرا که در غیر این ‌صورت و با تشکیل مجلسی این‌گونه روزگار سختی را در آینده نزدیک پیش رو خواهند دید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول