اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم‌:

نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی قشم افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از شناسایی واحدهای متخلف این جزیره با هدف اجرای قانون نظام صنفی از طریق افزایش نظارت بر فعالیت آنان خبر داد.

نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی قشم افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب گفت: بازرسان مدیریت امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از 16 فروردین ماه سال‌ جاری تاکنون بیش از 11 هزار و 300 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی سطح جزیره قشم با هدف نظارت بر عملکرد آنان انجام داده‌اند.

وی افزود: بازرسان مدیریت امور اصناف با حمایت دستگاه قضا شهرستان قشم طی این مدت 26 واحد صنفی متخلف را پلمب و برای 596 واحد صنفی برگ اخطاریه صادر کردند و به پنج هزار و 596 واحد نیز تذکر شفاهی دادند.

به گفته مدیر امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، طی این مدت به 50 شکایت حضوری، 60 شکایت کتبی و 115 شکایت ساکنان و میهمانان جزیره قشم که از طریق تلفن گویای 5241010 عنوان شده بود نیز رسیدگی شده است.

وی همچنین از شناسایی، جمع‌آوری و معدوم کردن بیش از 100 کیلو گرم مواد خوراکی تاریخ گذشته و غیر بهداشتی به عنوان دیگر خدمات این مدیریت با هدف تقویت سلامت مردم قشم خبر داد.

امیری همچنین با اشاره به گرمای هوا و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، از فروشندگان مواد غذایی، شیرینی فروشی‌ها و میوه و تره بار قشم خواست ضمن رعایت انصاف با رعایت مسائل بهداشتی در توسعه سلامت جامعه سهیم شوند.

وی همچنین از گشت منظم و مستمر بازرسان ستاد تنظیم بازار به عنوان اقدام نظارتی بر عملکرد صنوف فعال در قشم نام برد و از مردم ساکن و مسافران جزیره قشم خواست در هنگام خرید به قیمت درج شده بر روی کالا، تاریخ مصرف و مسائل بهداشتی در فروشگاه‌ها توجه کنند.

مدیر امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اعلام شماره تلفن گویای 5241010 با پیش شماره 0763 از خریداران کالا و به ویژه مواد غذایی خواست شکایات، نظرات و انتقادهای خود را به مدیرت امور اصناف منتقل کنند.

انتهای پیام/ز30

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول