اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ دسته دو فوتسال

افزون‌پلاست کاشان در غیاب تماشاگرانش پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان در هفته هفدهم دور برگشت لیگ دسته دو فوتسال کشور موفق شد میهمان خود علیصدر همدان را در ورزشگاه خالی از تماشاگر با شکست بدرقه کند.

افزون‌پلاست کاشان در غیاب تماشاگرانش پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در پایان این دیدار که ساعت 30 دقیقه بامداد امروز شنبه 14 مرداد با سوت داوران دیدار محسن زواره‌ای، علی کشانی، سید علی عبداللهی و بهروز رحیمی و همچنین با نظارت سعید قاسمی ناظر فدراسیون از تهران در سالن تختی کاشان به پایان رسید نماینده کاشان موفق شد با نتیجه نزدیک 4 بر 3 میهمان خود علیصدر همدان را مغلوب کند.

تیم افزون‌پلاست کاشان در این دیدار که به دلیل محرومیت تماشاگران خود در سالن خالی از تماشاگر پذیرای نماینده همدان بود در نیمه نخست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2 بر 2 کسب نکرد تا هر دو تیم در شرایط مساوی به رختکن بروند.

نماینده کاشان در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کرد و مزد رحمات خودش را نیز با دو گلی که درون دروازه حریف جای داد گرفت، اما در دقایق پایانی در حالی که با نتیجه 4 بر 2 از حریف خود جلو بود یکی از گل‌های خورده توسط همدانی‌ها جواب داده شد و در نتیجه در پایان این دیدار نفس‌گیر که بسیاری از بازیکنان افزون‌پلاست کاشان به دلیل مصدومیت و محرومیت در ترکیب تیم قرار نداشتند نماینده کاشان موفق شد با نتیجه نزدیک 4 بر 3 حریف خود را شکست داده و سه امتیاز حیاتی این دیدار خانگی را کسب کند.

برای تیم افزون‌پلاست کاشان در این دیدار عمران سرانجام یک گل و مرتضی زیدآبادی سه گل به ثمر رسانیدند و سه گل تیم علیصدر همدان نیز توسط داود وکیلی، وحید شانه‌ای و امید بهرامی زده شد. 

تیم افزون‌پلاست کاشان با این پیروزی تعداد امتیازات خود را در صدر جدول به 38 امتیاز رسانید و ضمن ادامه صدرنشینی‌های خود فاصله‌اش را با رقیبان حفظ کرد.

دیدار رفت دو تیم در همدان با پیروزی 6 بر 5 تیم افزون‌پلاست کاشان به پایان رسیده بود.

تیم افزون‌پلاست کاشان در هفته هیجدهم بعد از تعطیلات 13 روز در روز 26 مردادماه در تنکابن به مصاف تیم میلاد این شهرستان می‌رود.

در این دیدار محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمدحسین منصوری‌نیک، محمدمرتضی زیدآبادی، محمد کاشانی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امید مولایی، حامد جعفریان، داوود حمیدی و ابوالفضل کریمی به‌عنوان بازیکن تیم افزون‌پلاست کاشان را همراهی می‌کردند و سعید محمودی و داود عامری نیز به ترتیب سرمربیگری و سرپرستی آنان را برعهده داشتند.

بازیکنان تیم علیصدر همدان نیز در این دیدار شامل وحید رومی، میلاد حیدری، وحید شانه‌ای، امین و داود وکیلی، نادر عظیمی، سعید زارعی، محسن جباریان، میثم رضایی، محمد اصلانی و امید بهرامی بودند که مهدی امینی و جلیل مجیدی را به عنوان سرمربی و سرپرست روی نیمکت خود می‌دیدند.

مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود. در گروه شمال این رقابت‌ها، 12 تیم، افزون‌پلاست کاشان، سالکو شاهرود، شهدای جلین گرگان، سایپا اردبیل، باربن قزوین، شهرداری نکاح، بیمه حدیث قزوین، هیئت همدان، میلاد تنکابن، قارچ ملارد، آپتک کرج و مقاومت البرز حضور دارند، که رقابت‌های خود را به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در گروه جنوب نیز 12 تیم همیاری اراک، کیان اصفهان، جام‌جم یزد، نماینده چهار محال بختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی‌پسند اصفهان حضور دارند.

در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف مسابقات برای صعود و جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول