اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

وهابیان عامل تفرقه بین مسلمانان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: وهابیان عامل اصلی تفرقه در میان مسلمانان بوده و در همه جریان‌های علیه مسلمانان، مطیع آمریکا و اسرائیل هستند.

وهابیان عامل تفرقه بین مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به تحولات اخیر منطقه، اظهار داشت: وهابیت یک فرقه خطرناک و انحرافی است و جوانان باید مواظب باشند که در دامن این فرقه گرفتار نشوند.

وی افزود: در کتب معتبر اهل سنت از پیامبر نقل شده که در اطراف شهر نجد و ریاض گروهی از مشرق می‌آیند که مردم را به فتنه‌گری دعوت می‌کنند و اینها بسیار زیبا قرآن را تلاوت می‌کنند اما به آن عمل نمی‌کنند.

باقری وهابیان را عامل اصلی تفرقه در میان مسلمانان دانست و تصریح کرد: وهابیان در تمام جریان‌های علیه مسلمانان، مطیع آمریکا و اسرائیل هستند و تفکرات و اعمال ننگین کفرآمیز آنها در دین مبین اسلام راهی ندارد.

وی ادامه داد: وهابیان که ادعای اسلام می‌کنند، نه شیعه هستند و نه سنی بلکه کافر و ساخته دست کفر و مکر یعنی انگلیس هستند و امروز توسط آمریکا و اسراییل تقویت می‌شوند.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه کجای دین شیعه و سنی و کدام آیه قرآن و کلام رسول خدا، کشتن مسلمان و هتک حرمت به مقدسات را موجب رفتن به بهشت می‌داند، گفت: فتواهایی که وهابیان می‌دهند خلاف "ما انزل الله" (آنچه خداوند نازل فرموده) و کلام نورانی پیامبر(ص) است و آنها مخالفان صریح اسلام و قرآن و پیامبر(ص) و وحدت مسلمانان هستند.

باقری با بیان اینکه وهابیان به جای ترویج دین اسلام به سلاحی در دست آمریکا و اسراییل کافر تبدیل شده‌اند، تاکید کرد: مسلمانان جهان باید بیدار شوند و بدانند پیروی از وهابیت خیانت به قرآن است و اینها همان بت‌پرستان صدر اسلام هستند.

وی در ادامه به ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: امام حسن مجتبی (ع) از امامان معصوم(ع) و همچنین یکی از بندگان برگزیده و خاص خداوند تبارک و تعالی است.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه ماه رمضان ماه مهمانی خداوند است، ادامه داد: در این ماه باید به مستمندان و افراد ضعیف کمک کنیم، به‌ویژه با اطعام از ایتام دستگیری کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول