اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد

کشف 18 کیلوگرم تریاک در عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 18 کیلوگرم تریاک توسط ماموران انتظامی ویژه پارس جنوبی در منطقه عسلویه خبر داد.

کشف 18 کیلوگرم تریاک در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه خدابخش نیکنام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای اجتماعی است و باید از تمام توان برای تحقق این خواسته بهره ببریم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از متولیان اصلی بحث امنیت در جامعه همواره به طور جدی برای طنین‌انداز شدن امنیت در جامعه کوشیده است.

نیکنام با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تحقق امنیت یادآور شد: به منظور ارتقای سطح امینت در جامعه شاهد تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در شهرهای مختلف استان هستیم.

وی با بیان اینکه امنیت پارس جنوبی در وضع مطلوبی است ادامه داد: امنیت یکی از مباحث مهمی است که در تمامی جوامع انسانی مورد توجه است و نیروی انتظامی ویژه پارس جنوبی به طور جدی برای دستیابی به امنیت مطلوب تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف 18 کیلوگرم تریاک در عسلویه خبر داد و گفت: در حین فعالیت‌های نیروی انتظامی پارس جنوبی با هدف ارتقای امنیت 18 کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه خودرو در این منطقه کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیات این عملیات اضافه کرد: ماموران انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی حین کنترل خودروهای در حال عبور از ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند.

نیکنام بیان داشت: با توقیف خودرو ماموران موفق به کشف تعداد 29 بسته موادمخدر معادل 18 کیلوگرم از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته توسط پلیس به انتقال موادهای کشف شده از بندر لنگه به منطقه عسلویه اعتراف کرد.

وی افزود: از تمام ظرفیت موجود برای ارتقای سطح امنیت در پارس جنوبی استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول