اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

برای بخش سرمایه‌گذاری در ساری کارهای مهمی داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: برای بخش سرمایه‌گذاری کارهای مهمی در آینده داریم.

برای بخش سرمایه‌گذاری در ساری کارهای مهمی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی نژاد فرماندار ساری ظهر امروز در جلسه شورای معاونان بر لزوم تسریع در روند برنامه‌ها و عملیات پروژه‌های این شهرستان تاکید کرد.

وی  با اشاره به فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی در حال اجرای در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد فعالیت‌های چشمگیر در شهرستان هستیم.

حسینی‌نژاد با تاکید بر لزوم تسریع در روند عملیات پروژه‌های شهرستان ساری خاطرنشان کرد: مسئولان باید سرعت بیشتری به برنامه‌ها و پروژه‌ها بدهند.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در این شهرستان گفت‌: شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی و ارائه راهکارهایی برای برخی از موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان زمینه جذب سرمایه‌گذار و حمایت از واحد‌های تولیدی به ویژه تحقق شعار سال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم می‌کند.

وی افزود: همه مسئولان باید با همه تلاش برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های مثبتی برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

فرماندار ساری با بیان اینکه برای بخش سرمایه‌گذاری کارهای مهمی در آینده داریم، گفت: در بخش عمرانی در مرکز استان و همچنین روستاهای تابع کارهایی در حال انجام گرفتن است.

انتهای‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول