اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بالا رفتن قیمت جهانی دلار و انس طلا

نرخ طلا و قیمت سکه در بازار قزوین افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین از افزایش نرخ طلا و قیمت سکه طی 2 روز اخیر همزمان با بالا رفتن قیمت جهانی دلار و انس طلا در بازار طلا و سکه این استان خبر داد.

نرخ طلا و قیمت سکه در بازار قزوین افزایش یافت

علی ساربانها دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نرخ طلا و سکه در بازار استان قزوین نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشته است.

با افزایش قیمت دلار و انس، قیمت طلا در قزوین نیز افزایش یافت

وی در خصوص بالا رفتن قیمت طلا و سکه در بازار طلا و سکه استان قزوین خاطرنشان کرد: با بالا رفتن قیمت دلار و انس طلا، نرخ طلا و قیمت سکه نیز در قزوین افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: با بالا رفتن نرخ انس طلا و دلار نرخ طلا و سکه نیز افزایش می‌یابد و اگر قیمت انس طلا و دلار کاهش یابد، قیمت سکه و طلا نیز کاهش می‌یابد.

افزایش یک‌هزار و 500 تومانی نرخ طلای 18 عیار در بازار طلا و سکه قزوین

رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین افزود: نرخ طلا 21 عیار در بازار طلا و سکه استان قزوین 88 هزار و 600 تومان رسیده که نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته یک‌هزار و 700 تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: نرخ امروز طلای 18 عیار در بازار طلا و سکه استان قزوین 76 هزار تومان در هر گرم اعلام شده که در مقایسه با پنج‌شنبه هفته گذشته یک‌هزار و 500 تومان افزایش داشته است.

ساربانها ادامه داد: نرخ سکه تمام‌ طرح قدیم در بازار امروز طلا و سکه این استان 756 هزار تومان اعلام شده که نسبت به پنج شنبه هفته گذشته 16 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

این مسئول اذعان کرد: نرخ تمام‌سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز طلا و سکه استان قزوین 753 هزار تومان اعلام شده که نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته 15 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین اعلام کرد: نیم‌‌سکه بهار آزادی در بازار طلا و سکه این استان 379 هزار تومان اعلام شد که نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته شش هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

وی اضافه کرد: نرخ ربع سکه بهار آزادی در استان قزوین 195 هزار تومان به فروش می‌رسد که نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته 2 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

ساربانها تصریح کرد: نرخ سکه یک گرمی بهار آزادی در استان 115 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی نرخ طلا و سکه با توجه به نوساناتی که در روزهای اخیر در بازار استان قزوین وجود داشته است، امکان‌پذیر نیست.

رئیس اتحادیه طلا و سکه استان قزوین تصریح کرد: نرخ طلا و سکه در بازار این استان در حال تغییر است و امکان هرگونه کاهش و افزایش آن در بازار طلا و سکه این استان وجود دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول