اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر کردستان:

تقویت باورهای دینی در شکل‌گیری شخصیت افراد موثر است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی استان کردستان تقویت باورهای دینی در شکل‌گیری شخصیت افراد را موثر خواند و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

تقویت باورهای دینی در شکل‌گیری شخصیت افراد موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی طولابی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اظهار کرد: خانواده، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، رسانه‌ها و غیره در شکل‌گیری شخصیت افراد و تقویت باورهای آنها موثر هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده برد.

وی با اشاره به اینکه سهم نهادها و ادارات را باید در حوزه فرهنگی مشخص کرد، یادآور شد: روحانیون نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در افزایش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنند و در این راستا 400 ساعت در روز از طریق ماهواره برنامه علیه ایران پخش می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی استان کردستان ماهواره را ابزاری برای دشمن در راستای ترویج آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: باید سعی شود با اطلاع‌رسانی دقیق خانواده‌ها را از معضلات و مشکلاتی که از سوی ماهواره متوجه آنهاست، مطلع کرد.

طولابی داشتن سند جامعی برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی را ضروری خواند و اضافه کرد: کنترل آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مناسب است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حجاب درونی و ذهنی لازمه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی حرکتی موثر برای ترویج حجاب و عفاف از آسیب‌ها است اما باید مهارت تدریس اساتید در این کارگاه‌ها سنجیده شود.

محسن شجاعی بها دادن به ورزش و تفریحات سالم را نیز ضروری خواند و بیان کرد: این امر جایگزین سالمی برای تماشای برنامه‌های مبتذل ماهواره توسط خانواده‌ها است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این اداره‌کل در سال‌جاری اقدام به برگزاری همایش سراسری خانواده مسلمان ایرانی الگوی جهانی کرده است، بیان کرد: فراخوان این مقاله اعلام و آثار شرکت‌کنندگان نیز در حال جمع‌‌آوری و داوری است.

عصمت ربیعی افزود: علاوه بر این اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی استان و کارگروه حجاب و عفاف اقدامات ارزنده‌ای در راستای امر حجاب انجام داده است.

وی بیان کرد: استفاده از توان و استعداد بانوان نخبه و فرهیخته استان در جمعیت بانوان فرهیخته برای اجرای برنامه‌های مطلوب دینی و فرهنگی از اقداماتی است که توسط این اداره‌کل انجام شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول