اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گرمه خبر داد

توقیف 110 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در گرمه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گرمه از توقیف 110 دستگاه وسائط نقلیه متخلف طی تیرماه امسال در محورهای درون شهری و برون شهری این شهرستان خبر داد.

توقیف 110 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در گرمه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان‌شمالی، علی‌حسین رختیانی با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند، افزود: طی مدت یاد شده 92 دستگاه موتورسیکلت و 18 دستگاه خودرو از رانندگان متخلف توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه 11 فقره تصادف جرحی در محورهای برون و درون شهری شهرستان گرمه طی تیرماه امسال رخ داده است، بیان داشت: در مدت یادشده سه فقره تصادف فوتی نیز در حوزه استحفاظی این شهرستان به وقوع پیوسته است.

رختیانی همچنین در خصوص عملکرد پلیس این شهرستان در راستای دستگیری سارقان افزود: پنج سارق طی مدت یاد شده توسط پلیس شهرستان گرمه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری سه نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد در تیرماه امسال خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این متهم دستگیر شده ، مقدار 14 کیلو و 550 گرم تریاک کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی گرمه با اشاره به کشف 100 درصدی سرقت‌ها در این شهرستان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته پنج فقره انواع سرقت در این شهرستان رخ داده که تعداد هفت فقره منجر به کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز پرسنل اطلاعات و امنیت اخلاقی و کوپه‌ای تابعه در این مدت، موفق به کشف تعدادی تجهیزات ماهواره شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول