اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع رسانی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

افزایش 36 درصدی توقیف خودرو در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری توقیف خودرو توسط راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی 36 درصد افزایش یافت.

افزایش 36 درصدی توقیف خودرو در آذربایجان غربی
علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری 10 هزار و 840 مورد توقف خودرو را در شهرهاس آذربایجان غربی شاهد بودیم که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 7 هزار و 956 دستگاه خودرو بود.
وی با اشاره به تغییرات توقیف خودرو در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد 2 هزار و 884 دستگاه خودرو توقیفی در استان هستیم.
این مسئول با اشاره به عمده دلایل وقوع تصادفات در استان، افزود: عدم توجه به جلو 27 درصد از علل تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده است که در این زمینه در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد یک درصدی هستیم.
جدیدی با بیان اینکه عدم رعایت حق تقدم عبور 22 درصد از علل عمده تصادفات را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: عدم رعایت فاصله طولی نیز 3 درصد علل تصادفات را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: حرکت با دنده عقب  و تغییر ناگهانی مسیر نیز به ترتیب 13 درصد و 8 درصد از علل تصادفات درون شهری را در آذربایجان غربی به خود اختصاص داده‌اند.
این مسئول با اشاره به گروه سنی رانندگانی که در تصادفات بیشتر مقصر شناخته می‌شوند، افزود: بیشترین رانندگان تصادفی مقصر گروه سنی 26 تا 35 سال هستند.
جدیدی با اشاره به میزان اعمال قانون در سال جاری، گفت: در سال جاری شاهد افزایش 7 درصدی اعمال قانون هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال جاری 923 هزار و 838 برگ جریمه صادر شده است که این تعداد در سال گذشته 867 هزار و 178 برگه بود.
جدیدی اعلام کرد: امسال 56 هزار و 566 برگ جریمه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول