اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد

توقیف 46 دستگاه موتورسکیلت و خودروی متخلف در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از توقیف بیش از 46 دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی محله‌محوری در حوزه استحفاظی کلانتری 15 رسالت خبر داد.

توقیف 46 دستگاه موتورسکیلت و خودروی متخلف در همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی محله‌محوری در حوزه استحفاظی کلانتری 15 رسالت شهر همدان خبر داد و اظهار داشت: با شناسایی نقاط آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران اطلاعات و تجسس این یگان و به کارگیری اکیپ کامل آموزش‌دیده و مجهز، طرح محله‌محوری در حوزه استحفاظی این کلانتری با موفقیت اجرا شد.

وی ادامه داد: توقیف 43 دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودروی متخلف، دستگیری 11 تن مزاحم خیابانی و 9 تن معتاد از اقدامات انجام شده در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در حوزه استحفاظی کلانتری 15 رسالت همدان به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مأموران کلانتری‌های 14 و 15 نیز طی 48 ساعت گذشته موفق به دستگیری چهار نفر اراذل و اوباش به اتهام ایجاد مزاحمت و شرارت برای شهروندان و همچنین وسایل نقلیه شدند.

وی از دستگیری یکی دیگر از سارقان حرفه‌ای توسط مأموران کلانتری 11 همدان خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه‌ای این بار پس از سرقت از باغ‌های میوه‌جات شهر همدان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

مرادی در پایان سخنانش تصریح کرد: در نهایت همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول