اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی تاکید کرد:

توقیف خودروهای رانندگان بدحجاب در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: ماموران نسبت به توقیف خودروهای رانندگان بدحجاب اقدام می‌کنند.

توقیف خودروهای رانندگان بدحجاب در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برخورد با این قبیل رانندگان به طور جدی در دستور کار این دستگاه انتظامی قرار گرفت به طوری‌که با بیش از 68 نفر از بانوان بدحجاب برخورد صورت گرفته و خودوری آنها توقیف شده است.
وی افزود: بانوان باید به طور جدی شئونات اسلامی را هنگام رانندگی رعایت کنند در غیر این صورت هیچ گونه اغماضی در مواجه با این افراد از سوی ماموران صورت نمی‌گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از یک هزار و 700 خودرو با شیشه دودی توقیف شد، همچنین تعدادی از رانندگان هم از عکس‌های نامناسب در وسیله نقلیه خود استفاده می‌کنند که در این راستا نیز 622 وسیله نقلیه توقیف شده است.
وی ادامه داد: تعدادی از رانندگان نیز پرچم کشورهای بیگانه را بر روی وسیله نقلیه خود نصب می‌کنند که در این حوزه نیز 415 خودرو توقیف شده است.
وی ادامه داد: با رانندگانی که در وسیله نقلیه خود لامپ زنون مورد استفاده قرار می‌دهند به شدت مقابله می‌شود و به ماموران حوزه استحفاظی در این ارتباط دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شده است.
سعیدی به برگزاری کارگاه آموزشی برای دانش آموزان مدارس نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند تا با خطرات موجود در جاده‌ها و نحوه حفاظت از خود به طور دقیق آشنا شوند.
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اظهار داشت: برخورد جدی با رانندگانی که حرکات ناشایستی در معابر دارند همچنین با ایجاد آلودگی صوتی آرامش عمومی و نظم جامعه را بر هم می‌زنند به طور قاطع و بدون چشم‌پوشی مقابله می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول