اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی همدان خبر داد

توقیف 135 دستگاه خودرو و دستگیری 27 سارق

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی همدان از توقیف 135 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و دستگیری 27 سارق و قاچاقچی در دوازدهمین مرحله از طرح مشترک انتظامی استان خبر داد.

توقیف 135 دستگاه خودرو و دستگیری 27 سارق
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس همدان، محمد مهدیان‌نسب اظهار کرد: در سال جاری با تدابیر ابلاغی فرماندهی انتظامی استان بیش از 900 طرح منطقه‌ای و موضوعی توسط پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی و یگان‌های تابعه در سطح استان اجرایی و 95 نقطه پاکسازی شدند. 
 وی افزود: ما توانسته‌ایم با یک برنامه‌ریزی منسجم این طرح مشترک را در دو مرحله شناسایی و پنهان که از آغازین ساعات صبح دیروز شروع شد به مرحله اجرا گذاشته و علاوه بر توقیف 135 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و کشف مقادیری سلاح و مهمات، 27 نفر را از افراد متخلف شناسایی و دستگیر کنیم.
جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: مرحله شناسایی و پنهان این طرح با هدف برخورد با باندهای متخلف در حوزه‌های مأموریتی پلیس با هماهنگی مقام قضایی در نقاط از قبل تعیین شده انجام و سپس مرحله آشکار نیز توسط تیمهای مشترک و گشت‌های خودرویی یگان‌های انتظامی با استقرار در نقاط مورد نظر اجرایی شد.
وی افزود: در مرحله آشکار برخورد با مظاهر علنی فساد اخلاقی، جمع آوری معتادین تابلو، دستگیری مجرمین متواری و برخورد با مزاحمت‌های خیابانی در دستور کار پلیس بوده و مضاف بر آن با افراد شرور و راکبان موتورسیکلت‌های متخلف نیز برخورد شد. 
مهدیان‌نسب هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را علاوه بر پاسخگویی به مطالبات مردم و رسیدگی به شکایات مردمی در موضوع فوریت‌های پلیس دانست و تأکید کرد: بخش دیگری از این طرح با هدف پوشش خبرهای انتظامی و ارتقای حفظ امنیت حاکم در سطح استان انجام شد.
وی گفت: عملکرد انتظامی استان نسبت به سنوات گذشته مثبت بوده تا جایی که شاهد کاهش جرائم در بسیاری از موضوعات هستیم و بر اساس اقدامات صورت گرفته در حال حاضر همدان جزو یکی از استان‌های نمونه کشوری است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول