اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس راه صورت گرفت

توقیف 528 دستگاه خودرو متخلف در طرح نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف 528 دستگاه خودرو متخلف در طرح نوروزی امسال این استان خبر داد.

توقیف 528 دستگاه خودرو متخلف در طرح نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدباقر سلیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با همکاری بیشتر مردم و مسافران نوروزی کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای در این استان را شاهد بودیم.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: توجه به قوانین و مقررات و تلاش دستگاه‌های امدادی و صدا و سیما و همچنین زحمات شبانه‌روزی همکاران ما در پلیس راه موجب این کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای شده است.

سلیمی با قدردانی از همکاران خود در پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل زحمات شبانه‌روزی ادامه داد: جا دارد که از خانواده‌های این عزیزان نیز به دلیل همه سختی‌هایی که تاکنون متحمل شده‌اند قدردانی کنم.

این مسئول در ادامه به تمهیدات ویژه نوروزی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اشاره کرد و افزود: مدیریت سرعت با استفاده از 30 دستگاه دوربین سیار دستی که قابلیت فیلم‌برداری نیز داشتند از اقدامات ما در این راستا بود.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از آشکارسازی 60 نقطه حادثه‌خیز این استان به عنوان یکی دیگر از اقدامات خوب برای کاهش تصادفات جاده‌ای یاد کرد و گفت: در این زمینه باید از همکاری خوب اداره راه این استان قدردانی شود.

سلیمی گفت: 26 دستگاه خودرو کمکی به صورت نامحسوس ما را در این ارتباط یاری کردند که باید از همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و همچنین فرماندهی انتظامی استان به دلیل در اختیار قرار دادن آن‌ها به پلیس راه تشکر کنیم.

وی از توقیف تعداد 528 دستگاه خودرو متخلف در این ایام خبر داد و گفت: این خودروها که رانندگان آن‌ها تخلفاتی را انجام داده بودند توقیف شدند که اکنون تعداد زیادی از آن‌ها در توقیف به سر می‌برند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول