اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر شب در ماه رمضان

بازی دوستانه رزمی‌کاران گلپایگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر شب پس از زمان افطار یک بازی دوستانه بین ورزشکاران هیئت ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود.

بازی دوستانه رزمی‌کاران گلپایگان برگزار می‌شود

رضا نوری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دلیل نوع اقلیم خاص گلپایگان و اماکن مجاور آن، بانوان فعال در رشته کیک‌بوکسینگ از قدرت بدنی بسیار زیادی برخوردار بوده و با جدیت و پشتکار مسیر پیروزی‌های آینده را طی می‌کنند.

وی در مورد نحوه ورود به رشته‌های زیرمجموعه کیک‌بوکسینگ که از آن به عنوان ورزش‌های رزمی یاد می‌شود با بیان اینکه کیک‌بوکسینگ‌کاران بهتر است این رشته ورزشی را با بوکس آغاز کنند، تاکید کرد: طبق نظر کارشناسان، علاقه‌مندان به رشته‌های کیک‌بوکسینگ بهتر است پیش از ورود به این رشته ورزشی حدود ۲ سال در رشته بوکس فعالیت داشته باشند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان در مورد برنامه‌ای آتی این هیئت تصریح کرد: روز جمعه این هفته (بعد از ظهر) آزمون کمربند دان یک تا چهار کیک‌بوکسینگ (wki) و همچنین در صبح همین روز نیز دوره داوری درجه یک برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه این هفته برگزاری دوره استاژ فنی مربیگری در دستور کار هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان قرار گرفته است.

نوری اشاره‌ای به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کرد و گفت: در این ماه، هر شب پس از زمان افطار یک بازی دوستانه بین ورزشکاران هیئت ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود.

وی در مورد رقابت‌های رزمی انتخابی استان که در آن 80 ورزشکار شرکت داشتند، بیان داشت: سطح این مسابقات متوسط و هشت نفر از رزمی‌کاران گلپایگانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان ادامه داد: برندگان رقابت‌های رزمی انتخابی استان خود را برای مسابقات قهرمانی کشوری شهریورماه که به احتمال زیاد در اصفهان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول