اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق زندان جیرفت:

مرکز مراقبت‌ زندان جیرفت راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سابق زندان جیرفت گفت: مرکز مراقبت‌ نیز که پس از آزادی زندانیان خدماتی از جمله اشتغال، مشاوره و درمان به آنها می‌دهد با تخصیص اعتبار راه‌اندازی می‌شود.

مرکز مراقبت‌ زندان جیرفت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علیرضا سنجری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید زندان جیرفت اظهار داشت: در این زندان با همکاری مسئولان مربوطه یک مجتمع چندمنظوره راه‌اندازی شد. 

وی با اشاره به دایر شدن مدرسه راهنمایی، دبیرستان‌ و هنرستان فنی و حرفه‌ای در زندان جیرفت افزود: 9 نفر مربی فنی و حرفه‌ای در این زندان مشغول تدریس هستند.

سنجری تصریح کرد: هر سال حدود 12 کلاس نهضت سوادآموزی در این زندان تشکیل می‌شود.

وی ابراز داشت: سه سال متوالی نیز در زندان شهرستان جیرفت کنکور دانشگاه پیام‌نور برگزار شده که هر ساله تعدادی قبولی داشته است.

سنجری عنوان کرد: با توجه به تراکم و حوزه‌‌های قضایی متعددی که در منطقه جنوب کرمان وجود دارد، مدیریت بحران صورت گرفته است.

رئیس سابق زندان شهرستان جیرفت گفت: مجموعه قضایی شهرستان جیرفت با هماهنگی و تلاش شبانه‌روزی در راستای مشکلات زندانیان گام برداشته است.

سنجری بیان داشت: زندان شهرستان جیرفت با قرار گرفتن در درون شهر مشکلات متعددی از جمله زیست‌محیطی، اجتماعی و امنیتی ایجاد کرده است.

وی اذعان داشت: یک زمین برای احداث و انتقال این زندان به خارج شهر اختصاص یافته است که امیدواریم با تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و همکاری مسئولان استانی این طرح هرچه زودتر اجرایی شود.  

سنجری خاطرنشان کرد: مرکز مراقبت‌ نیز که پس از آزادی زندانیان خدماتی از جمله اشتغال، مشاوره و درمان به آنها می‌دهد با تخصیص اعتبار راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر امروز شاهد تحولات بنیادین در زندان شهرستان جیرفت با وجود مشکلات فراوان به ویژه بازسازی آن هستیم، نتیجه تلاش و همکاری مسئولان این شهرستان است.

حسین برشان سرپرست زندان شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم با نگاه علمی و اخلاقی به عنوان سیاست سازمان زندان‌ها بتوانیم زندان این شهرستان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام عباس اسدی رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در این جلسه عملکرد زندان این شهرستان را بسیار رضایتمندانه توصیف و از تلاش‌های مدیریت آن تقدیر کرد.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید زندان شهرستان جیرفت طی حکمی حسین برشان به عنوان سرپرست زندان این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول