اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل خبر داد

فعالیت 300 هادی سیاسی در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از فعالیت 300 هادی سیاسی و 250 مربی عقیدتی سیاسی در استان اردبیل خبر داد.

فعالیت 300 هادی سیاسی در استان اردبیل

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از فعالیت 300 هادی سیاسی و 250 مربی عقیدتی سیاسی در استان اردبیل خبر داد.

وی اظهار داشت: بیشتر این هادیان سیاسی روحانی بوده و در صدد توسعه و ترویج اندیشه‌های ناب اسلام می‌باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل واحد عقیدتی سیاسی سپاه را از واحدهای مهم و تأثیرگذار این نهاد عنوان کرد و افزود: واحد عقیدتی سیاسی از بدو تأسیس سپاه مورد توجه ویژه است.

کاملی‌فرد بیان داشت: قدرت سپاه نه به واسطه تجهیزات نظامی بلکه تکیه بر دین و اعتقادات است که به اقتدار و صلابت آن کمک کرده است.

کاملی‌فرد سپاه را نهادی معنویت محور برشمرد و گفت: به خاطر این برجستگی‌ها سپاه همیشه و در همه حال مورد کینه‌توزی و غضب دشمنان بوده در حالی که سپاه به عنوان نهاد مقدس و مقتدر بازوی توانمند نظام و ولایت فقیه است و همیشه از تهدیدها زمینه فرصت و بالندگی درست کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: از بدو پیروزی انقلاب، سپاه با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب و در دوران معاصر نیز با فرمانبرداری از ولایت فقیه افتخارات بزرگی را برای ایران اسلامی کسب کرده است که در تاریخ این کشور چون دُر درخشان می‌درخشد.

کاملی‌فرد افزود: هر کجا که میهن اسلامی ما با توطئه‌ها دسیسه‌ها و جنگ نرم و سخت دشمنان داخلی  و خارجی ایران مواجه شده سپاه به همراه بسیج به عنوان حافظان انقلاب با تمام قدرت در برابر آنها ایستادگی کرده و دشمنان را ناامید ساخته است.

این مسئول به قدرت علمی، نظامی و سیاسی کشورمان در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران از بازوان قدرتمند این نظام است که این قدرت بی‌نظیر را در سایه اعتقاد، ایمان و گرایش به معنویت به دست آورده است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول