اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

حضور فعال دانشجویان آذربایجان‌غربی در اجرای طرح همای رحمت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح همای رحمت دانشجویان آذربایجان‌غربی حضور فعال دارند.

حضور فعال دانشجویان آذربایجان‌غربی در اجرای طرح همای رحمت

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح همای رحمت با حفظ کرامت کامل انسان‌ها در شهرستان‌های استان و با همکاری داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اجرا می‌شود که در این زمینه شاهد همکاری هرچه بیشتر دانشجویان و جمعیت جوان هلال‌احمر استان هستیم.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، تصریح کرد: در این طرح جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با هدف گستردن سفره‌های افطاری برای محرومان و نیازمندان واقعی و گسترش روحیه انسان دوستی و کمک به همنوعان در جامعه پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و داوطلبان را در قالب سبدهای غذایی شبانه بین این خانوده‌ها توزیع می‌کند.

زینال‌پور افزود: امسال مثل سال‌های گذشته در قالب اجرای این طرح کمک‌های نقدی مردم از طریق بانک ملت شعبه خیام جنوبی ارومیه به شماره حساب 05/642163 و کمک‌های غیرنقدی از جمله (برنج ، روغن ، شکر، گوشت و دیگر مواد غذایی) با مشارکت فعال داوطلبان و خیران جمع‌آوری و پس از بسته‌بندی به دست نیازمندان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همواره مردم فهیم استان در دستگیری از نیازمندان و گسترش سنت حسنه احسان، نوعدوستی  امیر مومنان، حضرت علی (ع) را همواره پیش روی خود قرار دهند و همانند سال‌های قبل جمعیت هلال احمر را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری کنند.

زینال‌پور بابیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود، گفت: سال گذشته در اجرای این طرح، شش هزار و 628 خانواده نیازمند از کمک‌های مالی و معنوی استفاده کردند که از این تعداد بیش از چهار هزار خانواده نیازمند از سبد غذایی بهره‌مند و بیش از دو هزار نفر نیز با گستراندن 10 سفره افطاری اطعام شدند.

وی ارزش ریالی اقلام توزیع شده و سفره‌های افطاری در سال گذشته را در مجموع بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول